اوپو گوشی اقتصادی Realme 1 را با تراشه هلیو P60 معرفی کرد

گوشی‌های مقرون به صرفه تولیدکننده‌های چینی همیشه از انتخاب‌های مناسب برای قشر کم‌توان جامعه بوده‌اند و این بار اوپو هم به فکر این دسته از افراد بوده و گوشی مناسب‌تری برای آن‌ها طراحی کرده است. با فارنت همراه باشید…

0

گوشی Realme 1 که اولین موبایل ساخته شده توسط شرکت زیرمجموعه اوپو است، به صورت رسمی معرفی شد و در انحصار فروشگاه آمازون کشور هندوستان خواهد بود. گوشی اقتصادی Realme 1 دارای مشخصات جذابی بوده و طراحی الماس‌گونه پشت آن، یک مورد استثنایی به حساب می‌آید و آن را شبیه به رنگ مشکی الماسی گوشی اوپو F7 می‌کند. با صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی 6 اینچی دارای رزولوشن 2160 در 1080 می‌توان از توانایی‌های مختلف گوشی Realme 1 روی رابط کاربری ColorOS 5.0 بر پایه اندروید 8.1 لذت برد.

این گوشی از یک چیپست هلیو P60 با پردازنده 8 هسته‌ای در کنار یک رم 3 یا 6 گیگابایتی بهره می‌گیرد تا پردازش‌های خود را به انجام برساند. همچنین انرژی مورد نیاز Realme 1 از طریق یک باتری 3410 میلی‌آمپری تامین می‌شود.

اوپو Realme 1 از وجود هوش مصنوعی بهره زیادی برده و اولین مورد آن برای مدیریت بهتر و هوشمندانه‌تر چیپست در نظر گرفته شده است تا کیفیت بالاتری ارائه کند. هوش مصنوعی بعدی مربوط به مدیریت باتری است تا با از کار انداختن اپلیکیشن‌های فعال در پس‌زمینه بر عمر باتری بیافزاید.

در نهایت به هوش مصنوعی تصویربرداری به کار رفته در دوربین گوشی می‌رسیم، جایی که با حالت‌های همیشگی این ویژگی شامل حالت پرتره، استیکرهای واقعیت‌افزوده، حالت زیبایی و تشخیص منظره روبه‌رو هستیم.

همچنین قابلیت بازگشایی قفل گوشی با شناسایی چهره هم در این گوشی دیده می‌شود که با بهره‌گیری از دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی انجام می‌گیرد. البته در Realme 1 خبری از اسکنر اثر انگشت نیست.

دوربین اصلی گوشی که یک مورد 13 مگاپیکسلی مناسب بوده، روی قسمتی پشتی قرار گرفته است. تمامی مدل‌های گوشی Realme 1 دارای سه درگاه مختلف برای قرارگیری 2 سیم‌کارت 4 جی و یک کارت حافظه جهت افزایش حافظه ذخیره‌سازی خواهد بود. رنگ‌بندی این گوشی شامل دو گزینه مشکی الماسی و قرمز خورشیدی بوده و قیمت آن هم برای مدل 3 گیگابایتی، حدود 112 دلار و برای مدل با رم 6 گیگابایت تقریبا 174 دلار است. فروش اولیه Realme 1 به صورت انحصاری در آمازون هند انجام می‌شود و از ظهر روز جمعه چهارم خرداد می‌توان به خرید آن فکر کرد. نظر شما در مورد این گوشی و قیمت فوق‌العاده آن چیست؟

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.