ساعت هوشمند آینده سامسونگ احتمالا گلکسی واچ نام خواهد داشت

در حالی که تا پیش از این ساعت‌ها و بند‌های هوشمند سامسونگ تحت برند Gear S و Gear Fit به بازار عرضه شدند، با این حال به نظر می‌رسد این رویه در سال 2018 تغییر پیدا خواهد کرد و ساعت هوشمند بعدی این شرکت تحت سری گلکسی واچ به بازار عرضه می‌شود.

0

تا پیش از این انتظار داشتیم که نام‌های گیر اس 4 و گیر اسپورت 2 را از زبان مقامات سامسونگ بشنویم، اما ظاهراً غول کره‌ای قصد دارد از واژه گلکسی به عنوان پیشوند پوشیدنی‌های بعدی خود استفاده کند. پیرامون همین موضوع به تازگی اسنادی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ ظاهراً قصد دارد دو گجت پوشیدنی هوشمند تازه را به نام‌های گلکسی واچ و گلکسی فیت به بازار عرضه کند، چراکه اسناد مربوط به درخواست ثبت رسمی این نام‌ها را به USPTO تحویل داده است.

همان‌طور که میدانید تا پیش از این شرکت کره‌ای از برند گیر برای گجت‌های پوشیدنی مانند ساعت و دستبند سلامتی خود استفاده کرده و سری گلکسی را هم برای گوشی‌های هوشمند خود انتخاب کرده است؛ اما انتظار داریم که ساعت و دستبند سلامتی بعدی سامسونگ هم با برند گلکسی به بازار عرضه شود. ثبت نام‌های گلکسی واچ وگلکسی فیت در بنیاد USPTO می‌تواند به دو منظور صورت گرفته باشد. اول آنکه سامسونگ خواهان یکپارچه سازی شیوه نام‌گذاری محصولات هوشمند 2018 خود است و دیگر آنکه صرفاً به منظور جلوگیری استفاده سایرین از این نام‌ها صورت گرفت است؛ چراکه بسیاری از کاربران به خصوص در کشورهای آسیایی سامسونگ را با برند گلکسی می‌شناسند و نه بلعکس!

گلکسی واچ

اکنون حدود ده سال از زمانی که سامسونگ واژه گلکسی را برای گوشی‌هایش به کار برده سپری می‌شود بنابراین تأثیر مثبتی را با کمک این نام در ذهن کاربرانش ایجاد کرده است. البته توجه داشته باشید که شرکت کره‌ای در خلال سال‌های اخیر تلاش کرده بود که سری ساعت‌های هوشمند خود را با نام Gear به سرتاسر جهان معرفی کند و تصمیم تازه‌اش درواقع همه این تلاش‌های و کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی را به کلی زیر سؤال می‌برد. سناریو بعدی هم احتمالا ثبت بدون هدف مجدد این نام‌ها از سوی سامسونگ هست.

فارغ از نام ساعت هوشمند بعدی سامسونگ، انتظار داریم که این محصول علاوه بر تجربه به‌روزرسانی سخت افزاری، با دو اندازه مختلف به بازار عرضه گردد. این ویژگی دست کاربران را برای تنوع در انتخاب بازتر می‌کند. به نظر می‌رسید که سامسونگ در جهت تقابل با افزایش فروش ساعت اپل واچ برنامه‌ریزی کرده است و بایستی منتظر ماند و دید که سرانجام شرکت کره‌ای بدین منظور چه ویژگی‌هایی را در ساعت هوشمند بعدی خود تعبیه می‌کند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.