پشتیبانی از ویدئوهای HDR یوتیوب به آیفون 10 اضافه شد

یوتیوب به عنوان پرطرفدارترین بستر به اشتراک‌گذاری ویدیوهای مختلف در تمامی زمینه‌ها می‌تواند روزانه سیل عظیمی از افراد را به سمت خود جذب کند. اپل با علم به این قضیه در رابطه با یوتیوب، ویژگی جدیدی برای دارندگان گوشی‌های آیفون 10 خود در نظر گرفته است. با فارنت همراه باشید…

0

از این پس می‌توانید با گوشی آیفون 10 اپل از قابلیت پخش ویدیوهای یوتیوب با قابلیت HDR لذت ببرید. صدها نفر از دارندگان این گوشی هوشمند گزارش داده‌اند که اکنون توانایی پخش ویدیوهای HDR در یوتیوب به آیفون آن‌ها اضافه شده است.

برای دسترسی به این ویژگی، یک ویدیوی HDR روی یوتیوب پیدا کنید، شکلک سه نقطه‌ای منو در گوشه سمت راست بالای صفحه را لمس کنید (در هنگام پخش ویدیو، انگشت خود را روی صفحه بزنید تا این گزینه ظاهر شود)، سپس با باز کردن لیست کیفیت‌ها، یکی از موارد با گزینه HDR را پیدا کرده و انتخاب نمایید.

با در نظر گرفتن این قابلیت، آیفون 10 به لیست دیوایس‌های دارای این ویژگی شامل سامسونگ گلکسی اس 8، گوگل پیکسل، ال‌جی وی 30 و سونی اکسپریا ایکس‌زد پرمیوم اضافه می‌شود. شایان ذکر است که ویژگی مذکور برای آی‌پد پروهای اپل ارائه نشده است. نظر شما در مورد پخش ویدیوهای جذاب یوتیوب با استفاده از این امکان تازه چیست؟

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.