ایسوس هم قصد عرضه یک گوشی هوشمند گیمینگ را دارد

آن‌طور که به نظر می‌رسد بازار فروش گوشی‌های مخصوص بازی اندرویدی از پتانسیل بالایی برخوردار است، چراکه برخی منابع نزدیک به ایسوس تایید کردند که این شرکت تایوانی هم پس از ریزر، شیائومی و ZTE اقدام به عرضه گوشی هوشمندی برای گیمیرها خواهد کرد.

2

ایسوس یکی از تولید کنندگان مطرح پی‌سی و لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی در جهان است، با این حال این بار قصد دارد یک گوشی هوشمند گیمینگ تحت برند ROG به بازار عرضه کند.

هرچند این اولین باری است که شرکت تایوانی اقدام به عرضه گجت ‌قابل حملی در این حوزه می‌کند، با این حال در یک سال اخیر شاهد معرفی گوشی‌های گیمینگ مختلفی از سوی ریزر، ZTE و شیائومی بوده‌ایم. به هر حال به نظر می‌رسد بسیاری از تولید کنندگان پی‌سی موفق در جهان قدم‌هایی را برای ادامه مسیر حرکت خود در بازار گوشی‌های هوشمند برداشته‌اند.

در این بین دو کمپانی ایسوس و ایسر همیشه با یکدیگر رقابت داشته‌اند و احتمالا ایسوس در تلاش است پاسخی در خور به تبلت گیمینگ Acer’s Predator 8 به بازار عرضه کند. پیرامون همین موضوع یک منبع داخلی ایسوس به تازگی فاش کرده که این شرکت تایوانی در نظر دارد از گوشی هوشمند گیمینگ خود در نمایشگاه Computex 2018 رونمایی کند. وی هرچند اطلاعاتی در رابطه با ویژگی‌ها و قیمت عرضه این محصول ارائه نکرده است، با این حال حدس زدن سخت‌افزار آن کار سختی نیست.

به عنوان مثال بدیهی است که گوشی هوشمند گیمینگ ایسوس از پردازنده اسنپ‌دراگون 845 قدرت گرفته باشد و حداکثر با 8 گیگابایت حافظه رم به بازار عرضه گردد. در سوی دیگر می‌توان منتظر تجهیز این محصول به نمایشگری با نرخ رفرش 120 یا حتی 144 هرتز بود. علاوه بر آن می‌توان حدس زد که این محصول به چستر‌های حرکتی دقیقی تجهیز شود تا قادر به شناسایی کوچک‌ترین حرکت دست کاربر شود.

تجربه ایسوس در تولید سخت‌افزار مخصوص بازی بدون شک این شرکت این شرکت را در طراحی و ساخت گوشی جدیدش یاری خواهد کرد، اما تعیین قیمت رقابتی هم در حالی که شیائومی بلک شارک با برچسب قیمتی 550 دلار به بازار عرضه شد، از اهمیت بالایی برخوردار است. توجه داشته باشید که هنوز هیچ منبعی این اخبار را تایید یا رد نکرده است و این احتمال وجود دارد که تمام گفته‌های فوق صرفا شایعه باشد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. محمدحسین می‌گوید

    سلام.
    قیمتش چنده؟؟؟
    هر وقت قیمتش اومد به ایمیلم پیام بدید چقدره قیمتش
    ممنووون.

    1. علی ارغوان می‌گوید

      این گوشی رونمایی شده:
      ایسوس گوشی گیمینگ ROG Phone را با خنک‌کننده خارجی و صفحه‌نمایش 90 هرتز معرفی کرد
      قیمت و زمان عرضه مشخص نشده اما به احتمال زیاد گوشی قیمتی بین 850 تا 900 دلار خواهد داشت