ارتقاء سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول چه فایده‌هایی داشت؟

دوم اردیبهشت ماه امسال همراه اول از تصمیم خود برای انجام ارتقاء سامانه جامع خدمات مشتریان با به‌روزرسانی نرم‌افزارهای فناوری اطلاعات خود خبر داد. اما ارتقاء سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول چه فایده‌ای برای مشترکین دارد؟

0

همانطور که اشاره کردیم 29 فروردین ماه همراه اول از قصد خود برای ارتقاء سامانه جامع خدمات مشتریان خبر داد تا این اتفاق در روز دوم اردیبهشت ماه رخ دهد و اگرچه با بروز برخی اختلال‌ها برای برخی مشترکین رخ داد اما با عذرخواهی پیش از اجرا و اطلاع‌رسانی به‌موقع و مناسب همراه اول همراه شد. اما در این مطلب قصد داریم به فواید انجام این ارتقاء و به‌روزرسانی بپردازیم.

محاسبه آنلاین و یکپارچه صورتحساب مشترکان همراه اول

با ارتقاء سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول و سیستم‌های فناوری اطلاعات اپراتور اول، ارائه خدمات گسترده از جمله یکپارچه‌سازی سیستم صورت‌حساب مشترکان دائمی و اعتباری و آنلاین شدن این فرآیند، ممکن شد.

تا پیش از انجام عملیات ارتقاء، سیستم صدور و دریافت صورت‌حساب مشترکان دائمی همراه اول به صورت آفلاین بوده و قدری تاخیر داشت، یعنی ممکن بود هنگامی که شما درخواست صورت‌حساب و یا باقیمانده بسته فعال می‌دادید با چند ساعت تاخیر نتیجه آن را دریافت می‌کردید اما حالا این سیستم کاملا آنلاین شده  و این موضوع مطمئنا می‌تواند به مشترکان در مدیریت هزینه‌های آنها کمک کند. اگرچه این سیستم برای مشترکان اعتباری از قبل هم آنلاین بوده و اکنون دو سیستم یکپارچه می‌شوند.

امکان تعریف بسته‌های مصرفی متنوع‌تر برای مشترکان

با ارتقاء سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول امکان تعریف بسته‌های بیشتری را به همراه اول خواهد داد، و مشترکان می‌توانند شاهد انعطاف بیشتری در تعریف بسته‌های جدید و گستردگی بیشتری در این بسته‌ها و ارائه خدمات متنوع‌تر با سرعت و گستردگی بیشتری از سوی همراه اول باشند.

ارتقاء سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول با بکارگیری دانش روز دنیا

در جریان عملیات ارتقاء سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول صدها نفر از نیروهای متخصص و خبره داخلی و خارجی مشغول به کار بودند که اکثر این افراد از متخصصان ایرانی بوده‌اند که با توجه به اندازه بسیار بزرگ این پروژه، آن را می توان از بزرگترین پروژه های نرم افزاری اجرا شده در کشور دانست که مدیران و متخصصان شاغل در همراه اول توانستند ابعاد گسترده عملیاتی این پروژه را مدیریت کرده تا نهایتا موفق به یکارگیری دانش روز دنیا در زمینه‌ی پلتفرم‌های باز و انتقال آن به متخصصان ایرانی شوند و شاهد استانداردسازی ساختار فناوری اطلاعات بر مبنای فناوری گذرگاه خدمات (ESB)و امکان ارائه واسط‌های استاندارد (API) به کسب و کارهای جانبی برای اتصال سکوهای (پلتفرم) جانبی با هدف توسعه خدمات و اقتصاد دیجیتال کشور باشیم.

مطمئنا انجام این عملیات ارتقاء و برآورده ساختن این دستاوردها منجر به آن خواهد شد که همراه اول بتواند به اهداف کلان خود در راستای افزایش رضایت مشتریان با ارائه سرویس‌های متنوع و باکیفیت، کاهش هزینه‌های عملیاتی و فنی، توسعه دانش روز دنیا در ایران و بومی‌سازی آن و همچنین حمایت از شرکت های ایرانی در راستای توسعه روز افزون صنعت تلکام در ایران دست یابد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.