پایان اردیبهشت ماه 1397 پایان رسمی عمر سرویس وایمکس ایرانسل خواهد بود

شرکت ایرانسل اعلام کرد که ارائه خدمات به مشترکین سرویس وایمکس این شرکت از پایان اردیبهشت ماه متوقف خواهد شد و تمامی مشترکان وایمکس ایرانسل تا پایان اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به تعویض رایگان مودم وایمکس با مودم TD-LTE اقدام نمایند.

0

ایرانسل پیش از این نیز اعلام کرده بود که مشترکان مودم‌های وایمکس ایرانسل که قبلاً از تکنولوژی نسل دو اینترنت ثابت استفاده می‌کردند می‌توانند با استفاده از طرح تعویض رایگان مودم وایمکس با مودم TD-LTE، مودم خود را با مودم‌ TD-LTE که از نسل‌های 4 و 4.5 اینترنت ثابت پشتیبانی می‌کند، تعویض کنند.

طرح تعویض رایگان مودم وایمکس ایرانسل با مودم TD-LTE

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، تا پایان اردیبهشت‌ماه جاری مشترکان می‌توانند با مراجعه به نشانی shop.irancell.ir  قسمت «مودم»، بخش تعویض رایگان مودم وایمکس با مودم TD-LTE و با وارد کردن شناسه وایمکس و نشانی MAC مودمی که در اختیار دارند، مودم وایمکس خود را با مودم TD-LTE عوض کنند و در عین حال ایرانسل این امکان را نیز فراهم کرده است که مشترکان برای تعویض مودم خود از خطوط ایرانسلی با شماره 600 و از خطوط غیر ایرانسلی با شماره 09366000000  تماس بگیرند.

ایرانسل اعلام کرده که مشترکانی که شناسه وایمکس خود را در دسترس ندارند می‌توانند از یکی از سه روش مراجعه به قرارداد خرید، پیام‌های دریافتی مربوط به تمدید بسته اینترنت و یا مراجعه به قبوض دریافتی شناسه وایمکس خود را به دست بیاورند. همچنین نشانی MAC مودم هر دستگاه روی برچسب پشت مودمی که کاربر در اختیار دارد درج شده است.

تعویض مودم وایمکس با مودم TD-LTE رایگان بوده و مشترکان متقاضی تعویض این مودم‌ها فقط هزینه بسته اینترنت درنظر گرفته شده را می‌پردازند. مبالغ موجود در حساب‌های وایمکسی که فعال بوده‌اند نیز پس از طی مراحل تعویض به حساب مودم‌های TD-LTE مشترکان بازگردانده خواهد شد.

پیش از این، از آغاز ارائه اینترنت ثابت وایمکس 7 شهر تحت پوشش این نسل از اینترنت ایرانسل قرار داشتند، ایرانسل مردادماه 1395 شبکه اینترنت نسل 4 و 4.5 ثابت (TD-LTE) خود را به عنوان نخستین شبکه ارائه دهنده TD-LTE  در کشور به بهره برداری تجاری رساند و تا کنون 146 شهر را تحت پوشش خود قرارداده است. مشترکانی که از این فناوری بهره می‌گیرند می‌توانند در هر یک از شهرها، از آخرین تکنولوژی اینترنت ثابت بهره بگیرند.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.