طراحی وب‌سایت گوگل درایو هم تغییر کرد

گوگل در ادامه مدرن کردن رابط کاربری سرویس‌های آنلاین خود، بعد از نسخه تحت ب جیمیل این بار وب‌سایت گوگل درایو را با المان‌های جدید به روز کرده است.

0

اگر پیگیر اخبار دنیای فناوری بوده باشید، بدون شک در جریان هستید که گوگل به تازگی از نسخه جدید سرویس تحت وب جیمیل با قابلیت‌های ریز و درشت و البته ظاهری مدرن رونمایی کرده است. آن‌طور که به نظر می‌رسد روند مدرنیزه کردن رابط کاربری سرویس‌های آنلاین این شرکت ادامه‌دار است، چراکه امروز نیز شاهد پوست انداختن وب‌سایت گوگل درایو با ظاهری جدید هستیم.

البته توجه داشته باشید که عمده این تغییرات در طراحی وب‌سایت گوگل درایو اعمال شده و برخلاف جیمیل، خبری از ویژگی‌های جدید نیست. گوگل مدعی است که طراحی وب‌سایت گوگل درایو بر اساس آخرین متدهای طراحی که پیش‌تر در نسخه تحت وب جیمیل نیز مشاهده کرده بودیم پیاده سازی شده است. علاوه بر آن در این سبک طراحی سعی شده که دسترسی به افزونه‌های G Suite راحت‌تر از همیشه باشد.

وب‌سایت گوگل درایو

در این نسخه شاهد تغییر آیکون چرخ دهنده بخش تنظیمات و  مرکز راهنمایی هستیم که اکنون بر روی نوار جستجو تعبیه شده‌اند. پس‌زمینه حالا به رنگ سفید به خود گرفته و دکمه ایجاد فایل جدید نیز با شکل و فونت جدید به روز شده است. شرکت گوگل وعده داده که این تغییرات ظرف هفته‌های آینده برای عموم کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.