وان‌پلاس 6 را از تمام زوایا در این تصاویر رندر شده ببینید

در چند وقت اخیر شاهد درز شایعات و تصاویر منتسب بسیاری به پرچم‌دار جدید شرکت وان‌پلاس بوده‌ایم و در ادامه همین داستان نیز ساعاتی پیش تصاویری رندر شده از تمام زوایای این محصول به بیرون درز کرده که جای هیچ‌گونه شبه‌ای در رابطه با طراحی ظاهری این محصول باقی نمی‌گذارد.

0

وان‌پلاس در چند سال اخیر توانسته به لطف دو سیاست سخت افزار قدرتمند و قیمت مقرون به صرفه در بسیاری از بازارهای شناخته شده برای خود اسم و رسمی به پا کند.  اگر همه چیز طبق اخبار از پیش منتشر شده پیش برود، بایستی کمتر از دو هفته دیگر منتظر از راه رسیدن پرچم‌دار بعدی این شرکت چینی با نام وان‌پلاس 6 باشیم.

پس از آنکه چند روز پیش تصاویر نسخه حقیقی این گوشی توسط مدیرعامل وان‌پلاس منتشر گردید، امروز هم شاهد منتشر شدن تصاویر رندر شده‌ای از زوایای مختلف وان‌پلاس 6 بودیم. هم تصاویر قبلی و هم تصاویر تازه درز کرده تایید می‌کنند که وان‌پلاس 6 در قاب پشتی میزبان دوربین دوگانه با چینش عمودی است که در زیر آن سنسور اثر انگشت بیضی شکلی تعبیه گردیده. البته به نظر می‌رسد ماژول دوربین دارای بیرون زدگی باشد و همین موضوع باعث تفاوت طراحی نسبت به قاب پشتی گلکسی اس 9 پلاس می‌شود.

در سوی دیگر پنل نمایشگر هم دارای بریدگی می‌باشد که البته عرض آن نسبت به بریدگی نمایشگر آیفون 10 یا ال‌جی G7 ThinQ کمتر است. انتظار داریم وان‌پلاس 6 از صفحه‌نمایشی 6.3 اینچی با وضوح 1080p حاشیه‌های باریک عرضه شود. این گوشی همچنین در سینه میزبان تراشه جدید اسنپ‌دراگون 845 بوده و با اندروید 8.1 اوریو عرضه می‌شود.

از سایر مشخصات احتمالی وان‌پلاس 6 می‌توان به 6 یا 8 گیگابایت رم تا 256 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین دوگانه 16+20 مگاپیکسلی و باتری 3450 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. گفته می‌شود این بار وان‌پلاس پرچم‌دار خود را با بدنه شیشه‌ای و سازگاری با شارژ بی‌سیم روانه بازار خواهد کرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.