گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را در رنگ قرمز ببینید

انتشار یک رنگ‌بندی جدید از سوی تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند برای پرچمدار جدید خود درست چند ماه پس از انتشار رسمی آن، به یک رسم نصفه‌نیمه تبدیل شده است. بدین شیوه روح تازه‌ای به کالبد گوشی دمیده می‌شود. با فارنت همراه شوید…

0

به نظر می‌رسد که رنگ قرمز، رنگ مورد علاقه سازندگان در چند سال اخیر بوده است. سال پیش اپل اولین محصولات خود با رنگ قرمز را منتشر کرد که شامل گوشی‌های آیفون 7 و 7 پلاس شش ماه پس از عرضه رسمی آن‌ها می‌شد و این امر را با گوشی‌های آیفون 8 و 8 پلاس تکرار کرد. سامسونگ رنگ قرمز ویژه‌ای از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را منتشر کرد و حتی یک تولیدکننده نسبتا کوچک مانند وان‌پلاس هم از قافله عقب نماند و یک نسخه محدود قرمز رنگ از گوشی هوشمند وان‌پلاس 5T روانه بازار نمود.

ظاهرا امسال سامسونگ زودتر از بقیه دست به کار شده است. این شرکت کره‌ای در عوض اینکه شش ماه برای معرفی نسخه قرمز رنگ گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس صبر کند، از همین حالا برای معرفی این رنگ‌های منحصر بفرد دست به کار شده و حداقل در کشور چین به زودی شاهد عرضه این رنگ از پرچمدار سامسونگ موسوم به Burgundy Red خواهیم بود. در ادامه تصاویری از رنگ قرمز گلکسی اس 9 و 9 پلاس را مشاهده نمایید:

تاکنون، تنها از طریق صفحه رسمی وب‌سایت چین سامسونگ شاهد رندرهایی از رنگ قرمز بوده‌ایم که چندان ما را هیجان‌زده نکرده است اما امروز یکی از لودهندگان اطلاعات در تویتر به نام Ice universe، چهار عکس واقعی از رنگ جدید این گوشی منتشر کرد. در حالی‌که این تصاویر از رزولوشن پایینی برخوردار هستند، به خوبی نشان می‌دهند که رنگ جدید گلکسی اس9 و 9 پلاس چقدر جذاب است.

هر چند که همه افراد نباید به دیدن این رنگ از گلکسی اس 9 دلخوش باشند. سال گذشته، گلکسی اس 8 و 8 پلاس قرمز رنگ تنها از سوی چند فروشگاه مشخص در آسیا به فروش رسید. امیدواریم که سامسونگ امسال کمی مروت بیشتر به خرج داده و این رنگ از پرچمدار جدید خود را در سراسر جهان عرضه کند. نظر شما در مورد رنگ جدید گلکسی اس 9 چیست؟

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.