گوگل نسخه آزمایشی عمومی اندروید P را منتشر کرد

گوگل دقایقی پیش در کنفرانس Google I/O 2018 از عرضه نسخه آزمایشی اندروید P برای همه کاربران خبر داد. جالب این‌که این‌بار تنها گوشی‌های پیکسل گوگل این نسخه را دریافت نمی‌کنند و گوگل برنامه آزمایشی را برای چند گوشی دیگر نیز توسعه داده است.

0

نسخه آزمایشی اندروید P که چند ماه پیش برای توسعه‌دهندگان منتشر شده بود حالا در دسترس عموم کاربران قرار می‌گیرد. به گفته گوگل علاوه بر گوشی‌های پیکسل، گوشی‌های اسنشال فون، اوپو R15 Pro، نوکیا 7 پلاس، سونی اکسپریا XZ2، می میکس 2S شیائومی، ویوو X21 و وان‌پلاس 6 نیز قادر به دریافت این نسخه آزمایشی خواهند بود.

گفتنی است ثبت نام در طرح آزمایشی اندروید P معایب خود را هم دارد. همان‌طور که می‌دانید نسخه‌های آزمایشی پایدار نیستند و علاوه بر مشکلات ریز و درشت دوام شارژ خوبی هم ندارند. به این ترتیب استفاده از نسخه آزمایشی اندروید P تنها برای کاربرانی توصیه می‌شوند که نمی‌خواهند آن را روی گوشی اصلی خود نصب کنند.

از جمله ویژگی‌های جدید این نسخه آزمایشی می‌توان به تنظیم محدودیت زمانی روی اپلیکیشن‌ها، خاکستری کردن تصویر در شب، مخفی کردن تمام اعلان‌ها در سفر و جسچرهای جدید ناوبری اشاره کرد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.