ال‌جی: ما زودتر از اپل بریدگی صفحه‌نمایش را طراحی کرده‌ایم!

اگر از دنبال کنندگان اخبار بخش گوشی همراه فارنت بوده باشید، بدون شک در جریان هستید که ال‌جی به تازگی از بالا رده جی 7 ThinQ رونمایی کرده است. این محصول حدود شش ماه پس از عرضه آیفون X معرفی گردیده، با این حال شرکت کره‌ای مدعی است که پیش از اپل بریدگی صفحه‌نمایش را طراحی کرده است.

0

بسیاری از گوشی‌های بالا رده 2018 با بریدگی نمایشگر به بازار عرضه شده‌اند و در حالی که برخی اپل را مبدع این سبک طراحی می‌دانند، اسنشال فون اولین گوشی هوشمند بود که با این خصلت به بازار عرضه گردید. البته به نظر می‌رسد اپل حتی در این رده‌بندی جایگاه دوم را هم کسب نمی‌کند، چراکه شرکت کره ال‌جی به تازگی مدعی شده که پیش از ساکنین کوپرتینو بریدگی صفحه‌نمایش را در طراح‌های خود استفاده کرده است.

به گفته مدیر بخش موبایل ال‌جی Hwang Jeong-hwan، شاید در نگاه اول بریدگی صفحه‌نمایش شبیه به محصولات دیگر شرکت‌ها باشد اما قابلیت‌های کاملا متفاوت دارد. وی معتقد است که قسمت بالایی (بریدگی و کناره‌های آن) مربوط به نمایشگر ثانیه است که ال‌جی برای اولین بار از آن در وی 10 استفاده کرده است.

او همچنین در پاسخ به انتقاد استفاده از پنل LCD در جی 7 و شایعاتی در رابطه با اینکه ال‌جی بار دیگر روند استفاده از این نوع پنل را در محصولات خود در پیش گرفته هم گفت:

این یک قضاوت کاملا اشتباه است، چراکه بر اساس استراتژی بلند مدت، از پنل LCD در سری جی استفاده خواهد شد و نمایشگر OLED نیز در پرچم‌داران سری وی به کار گرفته خواهد شد

Hwang Jeong همچنین مدعی شد که هرچند به طور پیش‌فرض اموجی های واقعیت مجازی در جی 7 تین‌کیو وجود ندارد، اما ممکن است به واسطه آپدیت‌های بعدی به آن اضافه شود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.