اچ‌تی‌سی U12 پلاس 2 خردادماه با چهار دوربین رونمایی خواهد شد

چیز زیادی به رونمایی از اچ‌تی سی U12 پلاس پرچم‌دار جدید این شرکت تایوانی باقی نمانده است. اچ‌تی‌سی با انتشار تصویر بالا خبر از رونمایی این گوشی در 2 خردادماه داده است.

0

با این‌که اچ‌تی‌سی اخیراً در بازار گوشی‌های هوشمند موفقیت چندانی کسب نکرده اما گوشی‌های U11 و +U11 این شرکت نشان دادند کماکان می‌توان به پرچم‌داران اچ‌تی‌سی امیدوار بود. اچ‌تی‌سی با انتشار تصویر بالا خبر از رونمایی گوشی هوشمندی داده که «فراتر از مجموعه اجزای تشکیل دهنده» آن است. به این ترتیب می‌توان حدس زد منظور اچ‌تی‌سی این است که نباید از روی مشخصات فنی راجع به آن قضاوت کنید.

با این‌که این شرکت نام دقیق گوشی را فاش نکرده اما طبق شایعات تقریباً مطمئن هستیم U12 پلاس انتظار ما را می‌کشد. علاوه بر تاریخ ثبت شده روی تصویر اجزای گوشی هم اطلاعات جالبی را نشان می‌دهند. به طور مثال به نظر می‌رسد این گوشی دو دوربین دوگانه یکی در پشت و دیگری در جلو داشته باشد. این دوربین‌های دوم ممکن است تله‌فوتو، واید و یا مونوکروم باشند که هنوز از آن مطمئن نیستیم. با این‌که اچ‌تی‌سی در سال‌های اخیر علاقه‌ای به استفاده از دوربین دوگانه نداشته اما خوب است بدانید گوشی One M8 این شرکت از اولین گوشی‌های با دوربین دوگانه دنیا بود.

طبق شایعات اچ‌تی‌سی U12 پلاس به دوربین‌های 12+16 مگاپیکسلی در پشت و 8+8 مگاپیکسلی در جلو مجهز هستند و به نظر می‌رسد خبری از درگاه هدفون نیز نخواهد بود. از سایر مشخصات احتمالی این پرچم‌دار می‌توان به تراشه اسنپ‌دراگوم 845، شش یا هشت گیگابایت رم، صفحه‌نمایش 5.5 اینچی و باتری 3420 میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد.

منبع gamenews
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.