اینستاگرام به تماس تصویری، افکت‌های دوربین واقعیت افزوده و … مجهز می‌شود

روز گذشته مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس‌بوک در کنفرانس F8 از قابلیت‌های جدید اینستاگرام رونمایی کرد که قرار است به زودی به این اپلیکیشن بیایند. تماس تصویری، دوربین واقعیت افزوده و صفحه Explore جدید از جمله این قابلیت‌ها هستند.

0

اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی تحت نظارت فیس‌بوک اداره می‌شود و در چند سال اخیر قابلیت‌ها بسیاری به آن اضافه شده است. اما روز گذشته زاکربرگ از چند ویژگی جدید و جذاب خبر داد که قرار است به زودی در اینستاگرام ببینیم.

به زودی می‌توانید در اینستاگرام با دوست یا دوستان خود تماس تصویری برقرار کنید. کافیست در صفحه دایرکت شخص یا گروهی که در آن عضو هستید دکمه دوربین بالای صفحه را فشار دهید تا بتوانید تماس تصویری با حداکثر 4 نفر به صورت همزمان برقرار کنید. در حین این تماس می‌توانید صفحه را کوچک کرده و کماکان به سایر امکانات اینستاگرام دسترسی داشته باشید.

تماس تصویری اینستاگرام

قابلیت جالب بعدی افکت‌های واقعیت افزوده در دوربین است. با این‌که پیش از این افکت‌هایی برای ماسک‌های مختلف چهره وجود داشت حالا واقعیت افزوده به دوربین پشتی نیز کمک می‌کند تا بتوانید افکت‌هایی جذاب را در دنیای اطراف خود شبیه‌سازی کنید.

بخش استوری اینستاگرام حالا سازگاری بیشتری با سایر اپلیکیشن‌ها دارد. به این ترتیب می‌توانید آهنگی را که در اسپاتیفای مشغول گوش دادن به آن هستید مستقیماً در بخش استوری به اشتراک بگذارید و یا کلیپی را که در GoPro ساخته‌اید مستقیماً به استوری بیاورید.

سرانجام صفحه اکسپلور نیز دوباره متحول خواهد شد و از این پس می‌توانید وارد کانال‌های موضوعی آن شوید تا صرفا تصاویر و ویدئوهایی در زمینه‌های خاص مثل حیوانات، عکاسی، معماری و … را ببینید. سپس با انتخاب موضوع مورد نظر تصاویر و پست‌های با هش‌تگ‌های مربوط به آن برایتان نمایش داده خواهد شد.

علاوه بر این تغییرات فیس‌بوک می‌گوید حالا فیلتر کامنت‌های خود را قوی‌تر کرده تا نظراتی منفی، تهدیدها و حملات به شخصیت و یا ظاهر افراد حذف شوند. این شرکت هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این قابلیت‌های جدید اعلام نکرده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.