درز تصاویر گوشی اچ‌تی‌سی U12 پلاس با بدنه آیینه‌ای و چهار دوربین!

به تازگی تصاویری از گوشی جدید شرکت اچ تی سی موسوم به U12 پلاس منتشر شده که نشان می‌دهد این بلند قامت شرکت تایوانی از بدنه‌ای آلومینیومی با دوربین سلفی دوگانه بهره برده است.

0

پس از چندین سال ضرردهی در بازار گوشی هوشمند، شرکت اچ‌تی‌سی اعلام کرده که در سال 2018 تنها یک گوشی پرچم‌دار را به بازار عرضه خواهد کرد. برخی از این محصول با نام اچ‌تی‌سی U12 پلاس یاد می‌کنند که به تازگی تصاویر نسخه واقعی آن به بیرون درز کرده و قرار است در جهت رقابت با محصولاتی همچون اس 9 پلاس و هواوی پی 20 پرو به بازار عرضه شود.

در اخبار قبلی داشتیم که اچ‌تی‌سی امسال تمرکز خود را بر روی بازطراحی پرچم‌دار جدیدش معطوف کرده است و تصاویر گوشی اچ‌تی‌سی U12 پلاس هم این نکته را تائید می‌کنند، چراکه شاهد استفاده از شیشه در قاب پشتی این محصول هستیم.

در سوی دیگر گوشی پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی یو 12 پلاس دارای چهار دوربین است که در بخش پشتی آن یک دوربین دوگانه به عنوان دوربین اصلی و در پنل جلویی هم یک دوربین دوگانه به عنوان دوربین سلفی نقش بازی خواهند کرد. همچنین سنسور اثر انگشت به همراه فلاش دوبل LED هم برای عکاسی بهتر در محیط‌های تاریک به چشم می‌خورد.

همانند اکثر پرچم‌دارانی که در سال 2018 روانه بازار می‌شوند، قدرت محصول آینده اچ‌تی‌سی را نیز پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 تأمین خواهد کرد. این چیپست از هشت هسته پردازشی بهره می‌برد که حداکثر فرکانس آن برابر با 2.8 گیگاهرتز است. اچ‌تی‌سی برای این گوشی هوشمند 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، درگاه USB-C که جایگزین جک 3.5 میلی‌متری هم شده و بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید 8.1 اوریو اشاره کرد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.