درز ویدئو آموزش استفاده از گوشی Galaxy A6 مدل 2018 پیش از رونمایی رسمی!

پیش از این تصاویر و اطلاعات زیادی از گلکسی A6 مدل 2018 به بیرون منتشر شده بود و اکنون شاهد درز ویدئو آموزش استفاده از گوشی Galaxy A6 مدل 2018 پیش از رونمایی رسمی این گوشی هستیم.

0

سامسونگ راز نگه‌دار خوبی برای Galaxy A6 مدل 2018 نبوده است و تاکنون اطلاعات و تصاویر رندر شده زیادی از این گوشی پرطرفدار به بیرون منتشر شده است، بازار اخبار این گوشی به اندازه‌ای بالا گرفت که ویدئو آموزش استفاده از Galaxy A6 مدل 2018 نیز به بیرون درز پیدا کرده است.

اگر اخبار موبایل را دنبال می‌کنید حتما به خوبی می‌دانید که درز ویدئوی یک گوشی قبل از معرفی رسمی آن از شرایطی است که کمتر شاهد آن هستیم با این حساب طرفداران موبایل، ویدئوی آموزش نحوه استفاده از Galaxy A6 مدل 2018 را به فال نیک خواهند گرفت.

Galaxy A6 مدل 2018

در این ویدئو شاهد نماهای مختلفی از این گوشی هستیم وی رابط کاربری گلکسی A6 مدل 2018 کاملا نمایش داده می‌شود، در کنار این موارد حضور صفحه‌نمایش 5.6 اینچی با کیفیت Super AMOLED با رزولوشن HD پلاس در این گوشی به چشم می‌خورد. به لحاظ ظاهری نیز می‌‌توان گفت بدنه این گوشی برای حضور صفحه‌نمایش اینفینیت دیسپلی طراحی شده است اما این صفحه‌نمایش در کناره‌ها خمیده نیست. نسبت تصویر 18.5:9 نیز یکی دیگر از چیزهایی است که در ویدئوی این گوشی به چشم می‌خورد. قرارگیری عمودی دوربین‌های دوگانه به همراه سنسور تشخیص اثر انگشت در پشت گوشی را می‌توان از دیگر مواردی دانست که در گلکسی A6 مدل 2018 با آن سروکار داریم.

این گوشی بدنه‌ای کاملا فلزی دارد و ضخامت آن برابر با 7.7 میلی‌متر است، از قرار معلوم سامسونگ رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی را برای این گوشی در نظر گرفته و دو سنسور 16 مگاپیکسلی در پشت این محصول تعبیه شده است که یکی از این سنسورها دیافراگم f/1.7 دارد و دیافراگم دیگری f/1.9 است. تاکنون اطلاعاتی در خصوص رزولوشن دوربین سلفی گلکسی A6 مدل 2018 به بیرون درز پیدا نکرده است اما فلش LED در کنار دوربین سلفی این گوشی به چشم می‌خورد.

پردازنده اکسینوس 7870, مقدار 3 یا 4 گیگابایت رم را می‌توان از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی دانست. در کنار گلکسی A6 مدل 2018 شاهد عرضه گلکسی A6 پلاس مدل 2018 نیز خواهیم بود که به احتمال زیاد این گوشی صفحه‌نمایشی 6 اینچی خواهد داشت و از رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس و پردازنده اسنپ‌دراگون 625 بهره خواهد گرفت. قیمت گلکسی A6 مدل 2018 تاکنون مشخص نشده است اما به احتمال زیاد این گوشی در آینده‌ای نزدیک رونمایی و راهی بازارهای اروپا، روسیه و خاورمیانه خواهد شد.

 

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.