گوشی Oppo A3 با صفحه‌نمایش بلند و بریدگی روی صفحه نمایش رسما رونمایی شد

صفحه‌نمایش بلند کم‌کم در حال همه‌گیر شدن است و اکنون حتی در مدل‌های میان‌رده هم می‌توان از وجود چنین ویژگی‌ای لذت برد. شرکت اوپو این بار معرفی یک میان‌رده خوش‌ساخت می‌خواهد همگان را به تحسین وا دارد. با فارنت همراه شوید…

0

شرکت اوپو از جدیدترین میان‌رده خود یعنی گوشی Oppo A3 رونمایی کرد. دو منبع گیک‌بنچ و TENAA پیش‌تر در رابطه با وجود پردازنده هلیو P60 خبر داده بودند و طی یک گزارش هم وجود بریدگی بالای صفحه در این گوشی لو رفته بود که سرانجام امروز تمامی این شایعات به حقیقت پیوست. سایر جزئیات شامل وجود حافظه ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی و استفاده از اندروید 8 اوریو خواهد بود.

شرکت چینی اوپو گوشی Oppo A3 را با حاشیه‌های بسیار نازک و یک بریدگی کوچک در بالای صفحه‌نمایش برای دوربین و اسپیکر و به همین ترتیب پنل ال‌سی‌دی 6.2 اینچی با نسبت تصویر 19:9 و رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس به معرض دید عموم گذاشت.

گوشی Oppo A3 دارای یک پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی مالی-G72 بوده که روی جدیدترین نسخه چیپست هلیو قرار گرفته است. حافظه رم این گوشی 4 گیگابایت بوده که در کنار حافظه ذخیره‌سازی بالای آن و وجود درگاه کارت حافظه میکرواس‌دی، ترکیبی کم‌نظیر برای یک گوشی میان‌رده را به وجود می‌آورد.

دوربین اصلی این گوشی از وجود یک سنسور 16 مگاپیکسلی و لنز با گشادگی دریچه دیافراگم f/1.8 بهره می‌برد. از طرفی دیگر دوربین سلفی آن با سنسوری 8 مگاپیکسلی و گشادگی دریچه دیافراگم f/2.2 مقداری معقول‌تر است.

شرکت اوپو به رابط کاربری Color OS خود وفادار مانده و نسخه 5.0 رابط کاربری انحصاری این شرکت را براساس اندروید 8 اوریو برای گوشی اوپو A3 در نظر گرفته است. طول، عرض و ضخامت A3 به ترتیب 156، 75.3 و 7.8 میلی‌متر بوده و وزن 159 گرمی آن تقریبا قابل‌قبول است.  در هنگام عرضه می‌توانید این گوشی عالی را تنها با قیمت 332 دلار تهیه نمایید. طرح‌های مثلثی‌شکل زیر شیشه پشتی گوشی جذابیت خاصی به آن بخشیده و رنگ‌بندی متشکل از رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، صورتی و قرمز انتخاب‌های نسبتا متنوعی را در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

از نظر شما یک گوشی میان‌رده باید مشخصات سخت‌افزاری بهتری از اوپو A3 داشته باشد یا این گوشی یک مثال بارز از یک میان‌رده فوق‌العاده است؟

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.