این تصویر تبلیغاتی HMD Global خبر از بازگشت سری N نوکیا دارد / N8 احتمالا در راهست!

شرکت HMD Global از زمان بازگرداندن برند نوکیا به بازار تلفن همراه کارهای باورنکردنی بسیاری انجام داده است. صرفنظر از عرضه گوشی‌های هوشمند جدید با برند نوکیا، این شرکت برخی از گوشی‌های قدیمی و دوست‌داشتنی با برند نوکیا را نیز به‌روزآوری کرده و به بازار عرضه کرده است.

0

اولین گوشی از این دسته گوشی نوکیا 3310 بود که مطمئنا خاطره‌انگیزترین گوشی در مبان خاطره‌انگیزترین گوشی‌های نوکیا از عهد قدیم به حساب می‌آید که در دو نسخه 4G و 3G به بازار عرضه شد. پس از نوکیا 3310 این شرکت در کنگره جهانی موبایل بارسلون 2018 گوشی 8110 نوکیا با آن شکل خمیده خود را به‌روزآوری و دوباره معرفی کرد که از رونمایی نسخه اولیه آن در سال 1996 بیست و دو سال می‌گذشت.

سری N نوکیا

حالا این شرکت دقیقا ساعاتی مانده به رونمایی از گوشی هوشمند نوکیا ایکس 6 تصویر تبلیغاتی را در صفحه اختصاصی خود در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده که مطمئنا برای کسانی مانند من که از گوشی‌های قدیمی نوکیا خاطره دارند خوشحال‌کننده است.

شرکت HMD Global در این تصویر به رونمایی از سری  نوکیا در دقیقا 13 سال پیش و در سال 2005 اشاره کرده که در آمستردام هلند فنلاندی‌ها از گوشی‌های هوشمند N90، N91 و N70 رونمایی کرد اما نکته جالب تاریخی است که بر روی کارت کنار گوشی به چشم می‌خورد و شایعه بازگشت سری N نوکیا را زنده می‌کند.

در این تصویر تبلیغاتی مشخص نشده که دقیقا کدام مدل از سری N نوکیا دوباره پای به زندگی خواهد گذاشت اما گوشی تلفن همراهی که در داخل تصویر دیده می‌شود گوشی هوشمند معروف نوکیا N8 است که به نظر بهترین کاندید در سری N نوکیا برای بازگشت دوباره به زندگی است.

منبع GizChina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.