آپدیت اندروید 8 اوریو جی 6 ال‌جی هفته آینده منتشر می‌شود / جی 5 و V20 در راهند

شرکت ال‌جی رسما اعلام کرد که عرضه آپدیت اندروید 8 جی 6 ‌ال‌جی به عنوان پرچمدار سابق این شرکت دوشنبه هفته آینده دهم اردیبهشت ماه 1397 آغاز خواهد شد.

1

بنابر اعلام شرکت ال‌جی آپدیت اندروید 8 جی 6 ال‌‌جی ابتدا در کشور کره جنوبی سرزمین مادری ال‌جی منتشر شده و پس از آن به مرور در سایر کشورها در دسترس قرار خواهد گرفت.

آپدیت اندروید 8 جی 6 ال‌جی را باید اولین نتیجه و آپدیت آغازین مرکز ارتقاء نرم‌افزاری ال‌جی دانست که چند هفته پیش ال‌جی از افتتاح آن خبر داده بود.

فعلا مشخص نیست که آپدیت اندروید 8 جی 6 ال‌جی که این شرکت آن را در اسفند ماه 1395 معرفی کرده است دقیقا چه زمانی به ایران خواهد رسید اما مطئمنا با توجه به سیاست جدید ال‌جی در تمرکز بر ارتقاء نرم‌افزاری دستگاه‌های خود نباید این موضوع چندان به طول بینجامد.

آپدیت اندروید 8 جی 6 ال‌‌جی رابط کاربری پیشرفته، حالت تصویر در تصویر، سرعت بهبود یافته، عمر باتری بهتر، و پایداری بیشتری را برای پرچمدار سابق ال‌جی فراهم خواهد آورد که همچنان پیش از رونمایی از جی 7 ال‌جی پرچمدار سری جی ال‌جی شرکت به‌حساب می‌آید. این آپدیت همچنین انتظار می‌رود برخی قابلیت‌های هوش مصنوعی را که پیش از این در LG V30s ThinQ دیده‌ایم را به هرماه داشته باشد.

ال‌جی همچنین اعلام کرده که پس از عرضه آپدیت اندروید 8 اوریو جی 6 ال‌جی به سراغ گوشی‌های دیگر خود یعنی جی 5 و وی 20 خواهد رفت که هر دو آنها را در سال 2016 معرفی کرده است و اعلام جزئیات بیشتر در این خصوص را به آینده موکول کرده است.

منبع lge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محمد می‌گوید

    واقعا فاز الجی چیه وی 20 تقریبا 2 ساله اندروید 7 داره یعنی چی اخه