اپ‌نت: ساخت تصاویر متحرک گیف با DU GIF Maker

برای خودتان گیف‌های شخصی بسازید. با استفاده از اپلیکیشن DU GIF Maker به راحتی و در زمانی کوتاه از هر ویدئو یا تصویری که بخواهید می‌توانید گیف تهیه کنید. این اپ هیجان‌انگیز را شرکت Screen Recorder & Video Editor برای کاربران اندرویدی طراحی نموده است.

0

در DU GIF Maker می‌توانید با انواع تصاویر و ویدئوهایتان GIF و یا همان تصاویر متحرک را بسازید. کافی‌ست ابتدا تصاویر و یا ویدئوهایتان را انتخاب نمایید . در مرحله بعدی می‌توانید هر نوع ویرایشی که بخواهید را کاملا با تنظیم دستی و به دلخواه بر روی آن‌ها انجام داده تا به تصاویرموردنظرتان برسید. این ویرایش‌ها می‌تواند شامل برش تصاویر، تغییر میزان نور، اضافه کردن و یا برداشتن نوشته‌های روی عکس‌ها باشد.

فایل‌هایی که توسط این اپ تهیه می‌شوند در حجم بسیار کم بوده و به راحتی می‌توانید آن‌ها را در حافظه دستگاهتان ذخیره نمایید. یکی دیگر از ویژگی‌های DU GIF Maker اینست که هیچ نامی از اپ و یا واترمارکی در تصاویرتان قرار نمی‌دهد. روش دیگری که برای تهیه GIF برایتان مهیا شده امکان تصویربرداری مستقیم با اپ و تبدیل سریع آن به GIF می‌باشد. هر زمانی که بخواهید می‌توانید این فایل‌ها را در هر فضایی که دوست دارید به اشتراک گذاشته و با دوستانتان شریک شوید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.