اپ‌نت: بازی خرابکاران Vandals

با دارو دسته خرابکارها در بازی پازلی Vandals همراه شوید تا تجربه‌ای هیجان‌انگیز را در دنیای مجازی داشته باشید. این بازی مهیج و زیبا توسط استودیوی ARTE Experience برای اندروید و iOS عرضه شده است.

0

اگر از Vandals چیزی نمی‌دانید باید بگوییم که به افراد خرابکار جامعه گفته می‌شود که از هیچ‌گونه مقرراتی پیروی نمی‌کنند و دائما در حال خرابکاری بوده و در نتیجه همیشه تحت تعقیب هستند. شما در این بازی با یک اسپری در دست در شهرهای مختلف دنیا به نقاشی کردن دیوارها می‌پردازید و یکی پس از دیگری پازل‌ها و معماها را حل نموده و همچنان از دست پلیس فراری هستید. در این بازی بیش از 60 مرحله جذاب را با چالش‌های گوناگونی که برایتان طراحی شده پشت سر می‌گذارید.

در هر مرحله علاوه بر دیوارنویسی باید ماموریتی که برایتان درنظر گرفته شده را نیز به انجام برسانید. کنترل بازی نیز به سادگی و تنها با لمس دست به سمت بالا و پایین و یا چپ و راست انجام می‌شود. در این بازی شاهد تصاویری مربوط به سال‌های خیلی دور در هر یک از کشورهایی که در آن‌ها بازی انجام می‌شود خواهید بود. دیوارنویسی‌های تاریخی در پس‌زمینه بازی در هر مرحله تغییر کرده و بر جذابیت این بازی مهیج چندین برابر افزوده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.