ال‌جی V40 با نام کد Storm اواخر تابستان از راه می‌رسد

ال‌جی تقریبا دو ماه پیش آخرین گوشی سری V خود را رونمایی کرد که V30S ThinQ بود و اینکه ال‌جی قصد دارید گوشی دیگری در سری V یعنی احتمالا V40 را در سال جاری میلادی به بازار عرضه کند شگفت‌آور است.

0

از این جهت شگفت‌آور که ال‌جی چندی پیش از سیاست جدید خود در عرضه گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود به بازار خبر داد و اعلام کرد که هر وقت نیاز ببینیم گوشی جدید به بازار معرفی خواهیم کرد و بنابر همین سیاست در کنگره جهانی موبایل بارسلون خبری از G7 که مدت‌هاست منتظر معرفی آن هستیم نبود اما حالا گزارش‌ها از عرضه V40 در سال جاری میلادی خبر دارد.

بنابر پشتی که افشاگر معروف Evan Blass در صفحه توئیتر خود منتشر کرده است LG V40 در حال ساخت است و حتی ال‌جی نام کد Storm را برای آن برگزیده است. LG V40 را باید جایگزین واقعی LG V30 دانست که سال گذشته به بازار عرضه شد چرا که V30S ThinQ با مشخصات یکسان و تنها افزایش ظرفیت حافظه داخلی را نمی‌توان جایگزینی شایسته برای V30 دانست.

آیا طراحی V40 مشابه با G7 خواهد بود؟

متاسفانه به جز نام و کد نام تجاری پرچمدار بعدی سری V ال‌جی فعلا اطلاعات بیشتری از LG V40 منتشر نشده  اما در عین حال مطمئنا پیش از رونمایی وی 40 شاهد رونمایی از G7 ThinQ پرچمدار جدیدی سری G ال‌جی در دوازدهم اردیبهشت ماه خواهیم بود و آن موقع می‌توانیم انتظارات خود در خصوص طراحی V40 را شکل دهیم اگر چه هم‌اکنون نیز تقریبا طراحی G7 به طور کامل مشخص شده که بریدگی صفحه‌نمایش بارزترین ویژگی ظاهری آن است که پس از آیفون ایکس در میان سازندگان گوشی‌های هوشمند رواج یافته است.

همان‌طور که گفتیم انتظار می‌رود ال‌جی وی 40 در اواخر تابستان رونمایی شود  و باید منتظر ماند و دید آیا گوشی جدیدی پرچمداری سری V ال‌جی مانند کد نام تجاری خود طوفانی ظاهر خواهد شد یا خیر!؟

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.