وان پلاس 6 اولین گوشی وان پلاس ضدآب عرضه شده خواهد بود

یکی از ایرادهای وارده به گوشی‌های عالی شرکت وان پلاس، پشتیبانی نکردن از گواهینامه‌های استاندارد ضد آب و گرد و غبار است که احتمالا این مورد نیز در وان پلاس 6 برطرف خواهد شد.

0

در سال‌های اخیر، مقاومت در برابر نفوذ آب به یکی از استانداردهای گوشی‌های پرچم‌دار تبدیل شده و شاید همین موضوع باعث شود که شرکت چینی گوشی وان پلاس 6 را با پیروی از این ویژگی به بازار عرضه کند و شاهد اولین وان پلاس ضدآب باشیم.

وان پلاس 6 اولین وان پلاس ضدآب حهان!

وان پلاس در سال‌های اخیر توانسته با پیروی از دو مقوله سخت‌افزار قدرتمند و قیمت مقرون‌به‌صرفه در بسیاری از بازارها برای خود اسم‌ورسمی به پا کند. البته تمام محصولات این شرکت فاقد یک ویژگی و آن‌هم مقاومت در برابر نفوذ آب بوده‌اند که به نظر می‌رسد سرانجام وان پلاس 6 ضدآب بوده و کمبود این ویژگی رفع خواهد شد.

کمپانی چینی که بیش از این نیز برخی ویژگی‌های گوشی وان پلاس 6 را همانند تجهیز به تراشه اسنپ‌دراگون 845 فاش کرده است، در اکانت توئیتر خود کلیپی با عنوان ” اذیت می‌شوید وقتی قادر به استفاده از آن در زیر باران نیستید، پس آن را برطرف می‌کنیم” را منتشر کرده که معنایی جز پشتیبانی پرچم‌دار بعدی این شرکت از گواهینامه‌های استاندارد ضدآ’ و گرد و غبار ندارد.

بر اساس اطلاعات از پیش درز کرده می‌دانیم که احتمالا در وان پلاس 6 با گوشی هوشمندی با این شکل و شمایل روبه‌رو خواهیم بود که  از یک نمایشگر 6.28 اینچی AMOLED با وضوحی برابر 2280 در 1080 پیکسل برخوردار است که 90 درصد قاب جلویی را در کنار یک بریدگی اشغال کرده است.

دوربین‌های اصلی وان پلاس 6 نسبت به نسل قبلی تغییری پیدا نکرده و این محصول همچنان در قاب پشتی میزبان دو سنسور 20 و 16 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.7 است. در سوی دیگر پرچم‌دار جدید شرکت وان‌پلاس دارای دوربین 20 مگاپیکسلی است که بزرگی دیافراگم آن به f/1.7 افزایش یافته است.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی وان پلاس 6 می‌توان به 6 گیگابایت حافظه رم، 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، باتری 3,450 میلی‌آمپر ساعتی و قدرت گرفتن از اندروید 8.1 اوریو (رام کشور چین دارای پلتفرم اکسیژن OS می‌باشد) اشاره کرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.