گوشی Huawei nova 3e از فردا 30 فروردین در ایران به بازار عرضه می‌شود

شرکت هواوی از آغاز عرضه گوشی هوشمند Huawei nova 3e از پنج شنبه 30 فروردین ماه در بازار تلفن همراه سراسر کشور خبر داد. بنابر اعلام هواوی قیمت عرضه اولیه گوشی Nova 3e در بازار فقط یک میلیون و 699 هزار تومان تعیین شده است.

0

هواوی اعلام کرده که در پیش‌فروش آنلاین اولیه گوشی Nova 3e هواوی در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا طی هفته اخیر، به دلیل تقاضای بالای کاربران هواوی مجبور به افزایش موجودی این فروشگاه به میزان دو برابر شده است و در 20 دقیقه اول آغاز پیش‌فروش آنلاین این گوشی هوشمند صدها گوشی Huawei nova 3e توسط کاربران پیش خرید شده است و هواوی با توجه به این موضوع انتظار دارد گوشی Huawei nova 3e در بازار فروشگاهی کشور هم با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شود.

گوشی Nova 3e هواوی

گوشی Nova 3e هواوی با طراحی متفاوت و شبیه به پی 20 لایت هواوی از یک صفحه‌نمایش 5.84 اینچی تمام صفحه با بریدگی بالای صفحه، پردازنده 8 هسته ای Kirin 659، دوربین اصلی با لنز دو گانه 16 و 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با قابلیت های پیشرفته واقعیت افزوده (AR)، 4 گیگابایت RAM و 64 گیگابایت حافظه داخلی و اندورید 8 با آخرین نسخه رابط کاربری هواوی EMUI 8.0 کاربرد دارد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.