سهم اندروید 8 اوریو از بازار جهانی اندروید به نزدیک 5 درصد رسید

با انتشار نسخه‌های جدیدتر هر سیستم‌عامل تمامی دیوایس‌های بر پایه آن، سعی در بروزرسانی خود همگام با عرضه نسخه جدید دارند. در این میان اندروید 8 در حال توسعه سهم خود در بازار جهانی نسخه‌های مختلف است. با فارنت همراه باشید…

0

گوگل به تازگی آمار تقسیمات مربوط به اندروید ماه آوریل را منتشر کرده است و چارت ارائه شده سهم بازار اندروید 8 اوریو را 4.6 درصد و اندروید 7 نوقا را 30.8 درصد نشان می‌دهد. از طرفی دیگر سهم اندروید 6 مارشمالو در حال حاضر حدود 26.0 درصد است.

در بین نسخه‌های قدیمی‌تر، اندروید 5 لالی‌پاپ نزدیک به 23 درصد و اندروید 4.4 کیت‌کت 10.5 درصد بازار سیستم‌عامل شرکت گوگل را به خود اختصاص داده‌اند. اندروید 4.3 جلی‌بین، 4 آیس‌کریم ساندویچ و 2.3 جینجر برد هم به ترتیب 4.5، 0.4 و 0.3 درصد از این بازار را تسخیر کرده‌اند. شایان ذکر است که آخرین بار گوگل در ماه فوریه بود که سهم بازار اندروید 8 و چنین اعداد و ارقامی را ارائه کرد.

سهم بازار اندروید 8

برای اینکه مقایسه‌ای داشته باشیم، بد نیست بدانید که در آن موقع آمار به این شکل بود که سهم بازار اندروید 8 اوریو 1.1 درصد و نوقا 28.5 درصد بازار را در اختیار داشت در حالیکه مارشمالو با سهم 28.5 درصدی سردمدار رقابت بود.  به نظر می‌رسد که طی چند ماه آینده شاهد تغییرات وسیعی در این اعداد و سهم بازار اندروید 8 باشیم چون اندروید 8 اوریو در حال همه‌گیرتر شدن است. نظر شما در مورد این آمار چیست؟

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.