اولین گوشی هوشمند 5G هواوی در سال 2019 عرضه خواهد شد

شرکت‌های بزرگ تلفن همراه همچون آمریکای شمالی سخت در تلاش هستند تا اینترنت نسل پنجم را تا سال آینده به بازار عرضه کنند و حالا گزارش‌ها از عرضه اولین گوشی هوشمند 5G هواوی در سال 2019 خبر دارند.

0

نکته قابل توجه این است، مادامی که کاربران از دستگاه‌های سازگار با این شبکه‌ها استفاده نکنند نمی‌توانند از تمامی خدمات آنها بهره‌مند شوند و همین مساله احتمال ورود گوشی‌های هوشمند 5G در آینده‌ای نه چندان دور را قوت می‌بخشد. هواوی یکی از سازندگان بنام و پیشرو در عرصه‌ی تلفن همراه از این موضوع خبر دارد که اولین گوشی هوشمند 5G هواوی تا نیمه دوم سال آینده میلادی و در واقع در تابستان سال 1397 به بازار عرضه خواهد شد.

بی‌شک گوشی 5G به مودم 5G نیاز دارد و هواوی می‌گوید دستگاه جدیدش مودم  5G مختص به خود را دارد این در حالی است که شرکتی مانند سامسونگ در حال توسعه‌ی نسل بعدی مودم‌های خود است. چهارچوب زمانی اعلام شده دقیقا با زمان مرسوم معرفی گوشی‌های سری میت مطابقت دارد.

نخستین مودم 5G هواوی موسوم به «Balong 5G01» نخستین بار در نمایشگاه 2018 Consumer Electronics رونمایی شد.باید ببینیم هواوی در عرضه‌ی نخستین گوشی مجهز به سیستم شبکه 5G تا چه اندازه موفق است.

منبع ubergizmo
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.