تماشا کنید: اولین ویدئو تبلیغاتی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم سونی به دوربین دوگانه آن اختصاص دارد

اگر دیروز خبر رونمایی از گوشی هوشمند اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم سونی را شنیده‌اید اما فرصت بررسی مشخصات فنی و قابلیت‌های آن به خصوص دوربین دوگانه آن را نداشته‌اید این ویدئو مطمئنا می‌تواند بهترین پیشنهاد برای شما باشد.

0

سونی روز گذشته از نسخه پریمیوم جدیدترین پرچمدار خود که در اسفند ماه سال گذشته در بارسلونا آن را معرفی کرده بود رونمایی کرد. اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم سونی اولین گوشی هوشمند با دوربین دوگانه این شرکت است تا سونی نیز به صف شرکت‌های سازنده تلفن همراه با دوربین دوگانه اضافه شود.

مهمترین ویژگی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم سونی را باید دوربین دوگانه آن و مهمترین قابلیت این دوربین دوگانه را که سونی تاکید زیادی بر آن دارد را قابلیت عکسبرداری و تصویربرداری در محیط‌های بسیار کم‌نور و تاریک دانست.

دوربین دوگانه اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم سونی می‌توانید ایزو خود را تا رقم 51200 در هنگام عکسبرداری و تا 12800 در هنگام فیلمبرداری افزایش دهد. این دوربین دوگانه  از یک سنسور 19 مگاپیکسلی Exmor RS با سایز 1/2.3 اینچ و گشادگی دریچه f/1.8  و اندازه پیکسل 1.22μm  و یک سنسور 12 مگاپیکسلی با سایز 1/2.3 اینچ و گشادگی دریچهf/1.6  و اندازه پیکسل 1.55μm  برخوردار است که سنسور دوم برای تصاویر مونوکروم و بهبود تصاویر در شرایط نوری تاریک عمل خواهد کرد.

اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم سونی

گوشی هوشمند اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم از صفحه‌نمایش 5.8 اینچی 4K HDR و پردازنده اسنپ‌دراگون 845 و باتری 3540 میلی‌آمپرساعتی برخوردار است و در کنار حذف جک 3.5 میلی‌متری صدا بزرگترین نکته آن برای کاربران ایرانی این است که سونی تصمیمی برای عرضه اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم در ایران ندارد!

منبع Sony Mobile
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.