ایسر کروم‌باکس جدید خود را با قیمت 300 دلار معرفی کرد

کروم‌باکس‌های ایسر می‌تواند لقب کامپیوترهای سبک نسل جدید را به خود اختصاص دهد. اندازه، وزن کم و سیستم‌عامل سبک آن‌ها می‌تواند بهترین گزینه برای ادارات مختلف را فراهم کند. با فارنت همراه شوید…

0

ایسر در رویداد CES امسال که در ژانویه برگزار شد، کامپیوتر دسکتاپ جدیدی را براساس سیستم‌عامل کروم معرفی کرد و ساعاتی پیش اطلاعات تازه‌ای در مورد قیمت آن ارائه شد. دسکتاپ ایسر کروم‌باکس CXI3 برای پیش‌خرید در دسترس است و تا جایی که مرجع کروم‌آنباکسد اطلاع دارد، پایه‌ترین مدل این دسکتاپ دارای قیمت 298 دلار است.

همانطور که در کنفرانس CES شنیدیم، این کروم‌باکس ویژه، در زمینه نوع پردازنده سه گزینه مختلف به خریداران ارائه می‌کند: اینتل سلرون 3865U، اینتل Core i3 7130U نسل هفتمی و اینتل Core i5 8250U نسل هشتمی. نسخه پایه از 4 گیگابایت حافظه رم بهره می‌گیرد اما در هنگام خرید می‌توانید تا سقف 16 گیگابایت آن را تغییر دهید. نسخه دارای پردازنده نسل هشتمی می‌تواند برای شما تا 745 دلار آب بخورد.

کروم‌باکس جدید ایسر دارای سه پورت USB 3.0، دو پورت USB 2.0 و یک پورت USB-C 3.0 بوده و طبق انتظار پورت‌هایی مانند HDMI، درگاه اترنت گیگابیتی، هدفون و میکروفون و درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی هم حضور دارند. همچنین یک استند برای نگه داشتن آن به صورت عمودی و کیت لوازم نصب VESA  برای اتصال به نمایشگر، همراه این کروم‌باکس خواهد بود.

می‌توانید کروم‌باکس CXI3 را از فروشگاه‌های نکست‌ویرهاوس، تایگردایرکت و سایر فروشگاه‌های مشابه پیش‌خرید کنید. فروشگاه تایگردایرکت، این محصول را با قیمت کمتر 297.99 دلار برای فروش قرار داده است اما ده دلار برای هزینه ارسال می‌گیرد و اکنون هم از دسترس خارج شده است. قیمت نکست‌ویرهاوس 308.53 دلار است اما هزینه ارسال آن رایگان است و هم‌اکنون می‌توانید پیش‌خرید نمایید. نظر شما در مورد این کروم‌باکس چیست؟

منبع The Verge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.