ال‌جی V35 ThinQ با دوربین دوگانه و صفحه‌نمایش 6 اینچی در راه است

ال‌جی نمی‌خواهد از قافله باقی بماند و هر چند مدت یک بار گوشی‌های جدیدی را به عرصه گوشی‌های هوشمند می‌افزاید. این شرکت کره‌ای در جدیدترین مورد به سراغ سری وی خود رفته است. با فارنت همراه شوید…

0

براساس اطلاعات جدیدی که منتشر شده، گوشی جدیدی به نام ال‌جی V35 ThinQ در راه است. در ماه فوریه بود که ال‌جی از گوشی ارتقا یافته V30S ThinQ رونمایی کرد که معرف تعدادی از ویژگی‌های هوش مصنوعی جدید این شرکت بود، در حالی که تنها دو روز قبل آن رندر و رنگ‌های اصلی پرچمدار جدید شرکت، ال‌جی G7 ThinQ، انتشار یافته بود. اکنون براساس اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد که ال‌جی برای انتشار گوشی دیگری به نام ال‌جی V35 ThinQ برنامه دارد.

ال‌جی V35 ThinQ به خودی خود یک ارتقا دیگر در خانواده گوشی‌های وی ال‌جی به حساب می‌آید که بنابر اطلاعات منتشر شده دارای نمایشگری 6 اینچی با رزولوشن 2880 در 1440 است، هر چند پنل به کار رفته در آن برخلاف ال‌جی وی30 که POLED بود، از نوع OLED خواهد بود.

علاوه بر آن، بریدگی سیاه‌رنگی مانند جی 7 در ال‌جی V35 ThinQ نداریم و طراحی آن مثل مدل‌های وی30 و وی30 اس اما با نسبت 80 درصد صفحه‌نمایش به بدنه خواهد بود. در پشت ال‌جی V35 ThinQ دوربینی دوگانه خودنمایی می‌کند که از دو عدد سنسور 16 مگاپیکسلی تشکیل یافته است.

گشادگی دریچه دیافراگم f/1.6 و زاویه دید وسیع می‌تواند دوربینی قدرتمند برای عکس‌برداری قلمداد شود. همچنین تعدادی حالت عکاسی جذاب مانند سوپر برایت که سبب افزایش کیفیت عکس حتی در نور ضعیف می‌شود، پشتیبانی از گوگل لنز و حالتی به نام AI Cam در دوربین ال‌جی V35 ThinQ دور هم جمع شده‌اند. جالب اینجا است که انتظار می‌رود ویژگی‌ها و سخت‌افزار دوربین این گوشی، در ال‌جی G7 ThinQ هم به کار گرفته شود.

در کنار یک دوربین جدید، کیفیت صدای ال‌جی V35 ThinQ هم قرار است تجربه‌ای متفاوت رقم بزند. همانند وی30، در این گوشی هم شاهد بازگشت علامت 32 بیت Hi-Fi Quad DAC خواهیم بود که مطمئنا با کیفیتی ارتقا یافته در پی نوازش گوش طرفداران خواهد بود. این در حالی است که کاربران قادر خواهند بود تا با دستکاری تنظیمات صوتی و اعمال فیلترهای مختلف، براساس نیاز خود آن را بهبود بخشند.

به عنوان یک لطف اضافی، خریداران گوشی ال‌جی V35 ThinQ از قابلیت تشخیص صدای دوربرد برخوردار خواهند بود. این ویژگی کار با هر گونه دستیار صوتی را بسیار راحت‌تر می‌کند چون گوشی شما از این به بعد از فاصله 5.2 متری هم صدای‌تان را تشخیص می‌دهد.

هنوز تاریخ دقیق عرضه گوشی ال‌جی V35 ThinQ مشخص نیست اما به نظر می‌رسد که با انتشار G7 ThinQ در تاریخ دوم می، شاهد ظهور این مدل هم در بازار باشیم. در هر صورت باید انتظار عرضه این گوشی در دو رنگ خاکستری و مشکی را داشته باشید. نظر شما در مورد گوشی جدید ال‌جی V35 ThinQ چیست؟

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.