اولین تصویر رسمی از وان‌پلاس 6 با بدنه فلزی منتشر شد

وان پلاس در حال توسعه گوشی جدیدی با نام وان‌پلاس 6 است که به تازگی تصویری از آن با بدنه فلزی منتشر شده است.

0

گوشی‌های ساخت شرکت وان پلاس (از زیر مجموعه‌های شرکت اوپو) را قاتلین پرچم‌دار می‌نامند، چراکه تمامی آن‌ها با قابلیت‌های یک پرچم‌دار تمام عیار به بازار عرضه می‌شوند؛ در حالی که قیمتشان به مراتب کمتر از نمونه‌های مشابه موجود در بازار است. انتظار داریم وان‌پلاس 6 که تصویری از آن به تازگی توسط شرکت سازنده منتشر شده است هم همین خصلت را یدک بکشد.

هرچند جزئیات زیادی از این تصویر استخراج نمی‌شود، با این حال نظر می‌رسد که پرچم‌دار جدید وان پلاس از بدنه‌ای باریک‌تر نسبت به وان پلاس 5T بهره برده و محل قرار گیری نوارهای آنتن دهی نیز به دلیل استفاده از بدنه فلزی تغییر پیدا کرده است. در کناره سمت چپ دستگاه جایگاه قرار گیری سیم کارت و دکمه‌های ولوم مشاهده می‌شود. نکته قابل توجه آنکه به نظر می‌رسد وان‌پلاس 6 فاقد دکمه معروف اسلایدر می‌باشد که یک تغییر عمده در گوشی‌های ساخت شرکت چینی محسوب می‌شود؛ البته امکان انتقال این دکمه به سمت دیگر بدنه هم وجود دارد.

وان‌پلاس 6 اوایل ماه آینده معرفی خواهد شد

بر اساس اطلاعات از پیش درز کرده می‌دانیم که وان پلاس 6 از یک نمایشگر 6.28 اینچی AMOLED با وضوحی برابر 2280 در 1080 پیکسل برخوردار است که 90 درصد قاب جلویی را در کنار یک بریدگی اشغال کرده است. همانند دیگر گوشی‌های پرچم‌دار 2018، این محصول نیز به احتمال زیاد در سینه میزبان تراشه اسنپ‌دراگون 845 بوده که 8 گیگابایت حافظه رم آن را همراهی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی گوشی وان‌پلاس 6 می‌توان به 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، سنسور دوگانه دوربین با چینش عمودی، سنسور اثر انگشت تعبیه شده در قاب پشتی و قدرت گرفتن پیش‌فرض از اندروید 8.1 با رابط کاربری اکسیژن OS 5.1 اشاره کرد.

منبع fonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.