اپ‌نت: جدول تناوبی Periodic Table 2018

یادگیری جدول تناوبی را به سادگی با اپلیکیشن Periodic Table 2018 می‌توان آغاز کرد. این اپ کاربردی برای کاربران اندرویدی علاقمند به علم شیمی توسط استودیوی JQ Soft طراحی شده است.

0

برای همه کسانی که با علم شیمی تا هر میزانی ارتباط دارند واجب است که از جدول تناوبی عناصر آگاهی کامل داشته باشد. اما یادگیری این تعداد از عناصر با وجود خواص و ویژگی‌های متعددی که دارند تا حدودی دشوار است. شما با استفاده از اپ Periodic Table 2018 به راحتی و در هر مکانی امکان یادگیری جدول و دسترسی به آن را خواهید داشت. تمام عناصر بر اساس ساختارشان مرتب شده‌اند و به راحتی به اطلاعات هرکدامشان که بخواهید با یک جستجوی ساده دسترسی پیدا کنید. از ویژگی‌های اولیه هر عنصر مانند نماد شیمیایی، عدد اتمی، جرم اتمی و نام کامل آن تا خاصیت هرکدام به تنهایی و انواع ترکیبات هریک را با سایر عناصر مشاهده کرده و مورد مطالعه قرار دهید.

ترکیباتی که بسیار مهم‌تر هستند را در فهرستی جداگانه قرار داده‌اند. مانند جدول مندلیفی که در کتاب‌های شیمی دیده‌اید این جدول هم هر خانواده را با رنگی جدا نشان داده و متمایز ساخته. شما حتی می‌توانید اطلاعات جانبی بیشتری درباره زندگی‌نامه بزرگان این علم و دستاوردهای علمی آن‌ها را در این اپ در اختیار داشته باشید. برای محاسبه جرم مولی نیز یک ماشین حساب طراحی شده و قرار داده شده است. تمامی این موارد با در نظر گرفتن خلاصه و قابل فهم بودن و نیز در ظاهری زیبا برای یادگیری آسان‌تر و سریع‌تر شما ارائه شده‌اند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.