اولین تصویر از گوشی گیمینگ بلک‌شارک شیائومی فاش شد

بنابر تصویر منتشر شده از گوشی گیمینگ بلک شارک این گوشی هوشمند از یک طراحی دوربین دوگانه برخوردار است که با یک فلش ال‌ئی‌دی و یک طراحی خاص در بدنه پشتی همراه شده است.

0

تقریبا دو ماه پیش بود که نتایج بنچمارک AnTuTu یک گوشی هوشمند با نام بلک شارک (Blackshark) مجهز به اسنپ‌دراگون 845، صفحه‌نمایش بلند و 8 گیگابایت رم منتشر شد. بعد از آن همین مشخصات با انتشار نتایج بنچمارک Geekbench این گوشی هوشمند و به دنبال آن دعوتنامه رونمایی از آن در 24 فروردین‌ماه تائید شد.

حالا به لطف درز یک تصویر از این گوشی هوشمند بلک شارک در شبکه اجتماعی چینی ویبو به اطلاعات بیشتری از آن به خصوص در مورد طراحی این محصول دست پیدا کرده‌ایم.

بنابر تصویر منتشر شده، این گوشی هوشمند از یک طراحی دوربین دوگانه برخوردار است که با یک فلش ال‌ئی‌دی و یک طراحی خاص در بدنه پشتی همراه است اگر چه با توجه به استفاده از نوعی قاب و کیس مخصوص در این تصویر که ظاهرا با کنترلرهای گیمینگ در قاب جلویی آن مرتبط خواهد بود نمی‌توان به اطلاعات بیشتری از طراحی این گوشی هوشمند دست یافت.

بلک شارک در واقع زیرمجموعه شرکت شیائومی است اما لوگو شرکت سازنده بر روی بدنه گوشی دیده نمی‌شود اگرچه یک حرف S بزرگ بر روی قاب پشتی دیده می‌شود که ما را به یاد گوشی گیمینگ ریزر فون می‌اندازد.

بنابر گزارش‌های منتشر شده گوشی بلک شارک با صفحه نمیاش OLED و حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند به خصوص نام اصلی آن در دسترس نیست اما تا روز جمعه نیز زمان زیادی باقی نمانده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.