هواوی فروشگاه اپلیکیشن خود AppGallery را معرفی کرد

شرکت چینی هواوی آرزوهای بزرگی در سر خود می‌پروراند و این قضیه را بارها با عملکرد متفاوت خود به نمایش گذاشته است. هواوی به تازگی برای رقابت با حریفان خود در بازار گوشی‌های هوشمند، دست به اقدامی به مراتب بزرگ‌تر از قبل زده است. با فارنت همراه شوید…

0

پس از سامسونگ و اپل، دو غول صنعت تولید گوشی‌های هوشمند، شرکت هواوی در جایگاه سوم قرار دارد اما هواوی برخلاف دو رقیب بزرگ خود، فاقد یک فروشگاه اختصاصی نرم‌افزار است. البته از این به بعد دیگر این قضیه دیگر در مورد شرکت چینی صدق نمی‌کند چون فروشگاه AppGallery قرار است جای خالی یک فروشگاه اختصاصی روی تمامی گوشی‌های هواوی را پر کند. کاربران گوشی‌های P20 و P20 پرو خوش‌شانس هستند چون از همان بدو ورود، این فروشگاه روی آن‌ها راه‌اندازی شده است.

فروشگاه نرم‌افزار AppGallery دارای 5 برگه شامل Featured، Category، Top، Manager و Me است که در آخرین مورد تمامی تنظیمات شخصی و نرم‌افزارهای مورد علاقه شما قرار خواهد گرفت. از آنجا که هواوی بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در کشور چین است، بسیاری از اپلیکیشن‌ها با هدف تسخیر بازار آسیا روی این فروشگاه قرار گرفته‌اند، اپلیکیشن‌هایی مانند Amap برای جابه‌جایی، وی‌چت برای گفتگو و QQMusic برای گوش‌دادن به موسیقی. همچنین می‌توانید روی این فروشگاه اپ بزرگ، دیگر اپلیکیشن‌های پرمخاطب مانند فیس‌بوک، یوتیوب و اینستاگرام را پیدا کنید که به احتمال زیاد قبلا آن‌ها را از گوگل پلی استور دانلود کرده‌اید.

دارندگان گوشی‌های هواوی باید ابتدا گزینه دانلود اپلیکیشن‌های شخص ثالث (Third Party) را فعال کرده و سپس به آدرس wap2.hispace.hicloud.com  بروند تا مراحل دانلود اپ AppGallery به صورت خودکار آغاز شود. با مراجعه به بخش تنظیمات واقع در برگه Me اپلیکیشن، می‌توانید آن را غیرفعال کنید و حتی با حذف کامل فروشگاه هم، اپلیکیشن‌های دانلود شده از آن بدون تغییر باقی خواهند ماند. باید دید که آیا فروشگاه اپ‌گالری توانایی رقابت با رقبای خود از دو شرکت سامسونگ و اپل را خواهد داشت یا خیر.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.