تیراندازی در مقر مرکزی یوتیوب به کشته‌شدن تیرانداز و مجروح شدن چندین نفر منجر شد

بر اساس گفته سخنگوی پلیس ایالات کالیفرنیا، فردی روز گذشته با ورود به مقر مرکزی یوتیوب در شهر سن برونو کارکنان این مرکز را به گلوله بست که بر اثر آن سه نفر مجروح شدند و اکنون در بیمارستان تحت مراقبت می‌باشند.

0

به گزارش آسوشیتدپرس، روز گذشته زنی 39 ساله با نام نسیم نجفی اقدم، که گویا ایرانی تبار هم بوده است، پس از ورود به مقر مرکزی یوتیوب پیرامون حذف ویدئوهایی که در این سرویس به زبان فارسی و انگلیسی اشتراک گذاشته، با برخی از کارکنان این دفتر وارد جدال لفظی شده و پس از قانع نشدن، آن‌ها را با ضرب گلوله زخمی کرده است. تیراندازی در مقر مرکزی یوتیوب

بر این اساس مجروحان حادثه یک مرد 36 ساله و دو زن 32 و 27 ساله هستند که به بیمارستان منتقل شده‌اند؛ حال مرد مضروب وخیم اعلام شده است. حدود 1700 نفر در دفتر مرکزی یوتیوب در سن برونو کار می‌کنند. این زن در شبکه‌های اجتماعی فعالیت گسترده‌ای داشته و همچنین گیاهخوار و حامی حقوق حیوانات بوده است. درنهایت این رخداد در ساعت 12:45 دقیقه با خودکشی نسیم نجفی به پایان رسیده است.

هرچند شاهدان عینی حذف فیلم‌های نسیم نجفی را دلیل اقدام وی توصیف کرده‌اند، با این حال پلیس محلی مدعیست که او دارای مشکلات روحی روانی شدید بوده است. سرویس یوتیوب به طور مستمر بر روی محتوای بارگذاری شده توسط کاربران نظارت می‌کند و تقریباً هرماه خط و مشی خود را به‌روز کرده و فیلم‌هایی که با آن منافات داشته باشد را حذف می‌کند. این سرویس در تازه‌ترین به‌روزرسانی اعلام کرده که در فیلم‌های بارگذاری شده نباید هیچ‌گونه سلاح گرم و سرد تبلیغ شود.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.