ال‌جی تأمین‌کننده صفحه‌نمایش خمیده میت RS هواوی است

شرکت هواوی در بازار این روزهای گوشی‌های هوشمند گرد و خاک زیادی به پا کرده و از این راه می‌خواهد به برترین برند تولید گوشی تبدیل شود. گوشی میت RS این شرکت، با صفحه‌نمایش زیبا و خمیده خود می‌تواند تا حدودی هواوی را به این آرزوی خود نزدیک کند. همراه فارنت باشید…

0

هواوی اخیرا برای تامین پنل‌های OLED برخی از گوشی‌های خود دست به دامان شرکت ال‌جی شده است. اولین گوشی از شرکت هواوی که پنل‌های ال‌جی در آن به کار رفته، گوشی میت RS پورشه دیزاین است. این گوشی بسیار ویژه، دارای صفحه‌نمایشی 6 اینچی از نوع OLED با لبه‌های خمیده و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه است. مدل 256 گیگابایتی میت RS هواوی را می‌توانید با قیمت 2103 دلار و مدل 512 گیگابایتی را با 2599 دلار خریداری کنید. کاملا مشخص است که تهیه این گوشی مناسب حساب بانکی هر فردی نیست.

تامین پنل‌های صفحه‌نمایش گوشی هواوی میت RS پورشه دیزاین می‌تواند راهی برای ال‌جی جهت ورود به عرصه تامین صفحات نمایش سایر برندهای تولید گوشی هوشمند هم باشد. در حال حاضر، این گوشی تنها دیوایس دستی هواوی است که تامین پنل آن به عهده شرکت ال‌جی است و اگر مشکلی برای این پنل‌ها پیش نیاید و توجه دیگر برندها را هم جلب کند، می‌تواند یک نقطه عطف برای این شرکت کره‌ای باشد. با در نظر گرفتن این قضیه که شرکت هواوی سومین برند تولیدکننده گوشی در سراسر جهان است و انگیزه‌های فراوانی هم برای تصاحب جایگاه اول دارد، ال‌جی می‌تواند به آینده کاری خود با این شرکت خوشبین باشد.

ال‌جی در واقع یک شرکت نوپا در زمینه تامین پنل‌های OLED صفحه‌نمایش به حساب می‌آید. گوشی پیکسل 2 ایکس‌ال که ساخت شرکت ال‌جی است هم از پنل‌های این شرکت استفاده کرده و دارای چندین مشکل مختلف از جمله burn-in است. شرکت هواوی باید اطمینان بالایی به کار ال‌جی داشته باشد چون تامین پنل گران‌ترین گوشی خود را به این شرکت سپرده است. با علم به این قضیه که اگر مشکلی برای پنل آن پیش بیاید، جلوه بدی برای شرکت هواوی به وجود خواهد آمد، هواوی ریسک بالایی را قبول کرده است.

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.