اپ‌نت: بازی شکوفه Prune

بازی Prune یا همان شکوفه یک بازی زیبا برای علاقمندان به طبیعت و باغبانی است که توسط شرکت Joel McDonald برای کاربران اندرویدی و آیفون طراحی شده است.

0

در عصری که همه چیز مجازی شده و انسان‌ها از طبیعت فاصله گرفته‌اند، بودن در فضایی که یادآور زیبایی‌های طبیعی است برای همه می‌تواند جذاب باشد. در بازی Prune شما در باغ خود به آراستن و پرورش گیاهان از ابتدای مراحل رویش آن‌ها می‌پردازید. از زمانی که یک بذر بوده تا زمانی که تبدیل به درختی تنومند می‌شوند در معرض دید شما و مورد مراقبتتان قرار می‌گیرند. با کاشتن بذر ابتدا باید به آبیاری آن توجه نشان دهید. سپس در معرض نور خورشید قرار داده تا جوانه بزند.

در مراحل بعدی رشد به پرورش گیاه و هرس کردن آن بپردازید. تا در نهایت تبدیل به درختی زیبا شود. باغی که در اختیارتان گذاشته شده را به همین ترتیب آباد کرده و تبدیل به جنگلی زیبا کنید. در طول بازی می‌توانید تصاویری زیبا از درختان در حال رشدتان تهیه نموده و با دوستانتان در صفحات مجازی به اشتراک بگذارید. گرافیک سه بعدی بازی با انواع جلوه‌های صوتی باعث افزایش بیشتر جذابیت بازی شده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

بدون دیدگاه
  1. کافه گیم می‌گوید

    ممنون از این مطلب کاربردی