اپ‌نت: جنگ کاروان‌ها Caravan War: Heroes and Tower Defense

بازی Caravan War: Heroes and Tower Defense یک بازی استراتژی فوق‌العاده جذاب بوده که ویژگی‌های منحصربفرد آن باعث شده تا از سایر بازی‌های مشابه کاملا متمایز شود. این بازی توسط استودیوی HIKER GAMES برای دارندگان گجت‌های اندرویدی طراحی و ارائه شده است.

0

فضای بازی Caravan War شما را به جایی در قرون وسطی برده و در مسیری به نام جاده ابریشم قرار می‌دهد. همان‌طور که می‌دانید جاده ابریشم در آن زمان مکانی برای تردد کاروان‌های تجاری بوده پس می‌توان حدس زد که موضوع این بازی نیز در رابطه با تجارت است. شما صاحب کاروانی هستید که محصولاتتان را به جاهای مختلف دنیا انتقال داده و در ازای آن‌ها طلا دریافت کرده و برایتان بازمی‌گردانند. در طول مسیر سارقان به کاروان شما حمله می‌نمایند بنابراین باید نیروهایی را در مقر خود تعلیم داده تا در مقابل راهزنان ایستاده و مبارزه کنند و بازی در سبک Tower Defense خواهد بود.

طلا در این بازی اهمیت زیادی دارد چرا که با آن می‌توانید مقر و نیروهایتان را ارتقا داده و محصولات بیشتری نیز تولید کنید. اولین راه به دست آوردن طلا همین فروش محصولات از طریق کاروانتان است اما در جایی ممکن است مجبور شوید به کاروان‌های دیگر حمله کرده و طلاهای آن‌ها را سرقت کنید. پس باید نیروهایی راهزنی را نیز آموزش دهید. نحوه چیدمان نیروهای دفاعی و نیز چیدمان در هنگامی که می‌خواهید راهزنی کنید نیاز به تفکر و ذهن استراتژیکی دارد که مهمترین عامل موفقیت در این بازی محسوب می‌شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.