گوپرو دوربین اکشن جدید HERO را با قیمت 199 دلار معرفی کرد

سری‌ دوربین‌های اکشن گوپرو طرفداران زیادی در بین کاربران ماجراجو دارد، اکنون شاهد معرفی دوربین جدید اکشن HERO از جانب گوپرو هستیم که قیمتی برابر با 199 دلار دارد.

0

دوربین اکشن تازه معرفی شده HERO با وضوح فول اچ‌دی در سرعت 60 فریم‌ در ثانیه فیلم‌برداری می‌کند و عکس‌های 10 مگاپیکسلی می‌گیرد. در این دوربین جدید شاهد فناوری ثبات الکترونیک ویدئویی نیز هستیم اما از آنجایی که دوربین اکشن HERO گوپرو در رده محصولات خوش‌قیمت این برند قرار می‌گیرد خبری از ویژگی‌های حرفه‌ای در این دوربین تازه معرفی شده نیست.

اگر از طرفداران دوربین‌های اکشن باشید حتما دوربین HERO 6 گوپرو را می‌شناسید این گوشی امکانات ویژه‌ای دارد و از صفحه‌نمایش لمسی بهره گرفته است اما قیمت بالایی دارد. از طرف دیگر بازار دوربین‌های اکشن اشباع شده است و گوپرو دوربین Hero را با این هدف که جان تازه‌ای به بازار دوربین‌های اکشن بدهد معرفی کرده است.

در این دوربین خبری از فیلم‌برداری با وضوح 4K نیست اما رزولوشن 1440p و 1080p که این دوربین از آنها پشتیبانی می‌‌کند نیاز بیشتر کاربران را پاسخ می‌دهد. از طرف دیگر فناوری ثبات الکترونیک تصویر که در دوربین گوپرو اکشن Hero به خدمت گرفته است را در کمتر دوربینی با این قیمت شاهد هستیم، این ویژگی در حین فیلم‌برداری از صحنه‌های پرتحرک کاربرد زیادی دارد.

در کنار این موارد حضور صفحه‌نمایش 2 اینچی لمسی را نیز یکی دیگر از ویژگی‌های جالب دوربین اکشن HERO گوپرو می‌توان دانست. این دوربین از طریق صدور دستورهای صوتی نیز فعال می‌شود و از آنجایی که با یک دوربین اکشن طرف هستیم در مقابل آب مقاومت دارد.

به لحاظ لوازم جانبی نیز گوپرو دوربین HERO با تمامی محصولات جانبی گوپرو سازگاری کامل دارد که در این زمینه می‌توان به پایه‌ و تجهیزات نصب دوربین اشاره کرد.

امکان تعامل کاربر از طریق اپلیکیشن نصب شده این دوربین در گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها نیز یکی دیگر از امکانات دوربین اکشن HERO گو‌پرو است.

این دوربین در حال حاضر باقیمتی معادل 199 دلار در بازارهای جهانی معامله می‌شود و از هم اکنون آماده سفارش است.

منبع 9to5mac
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.