ریزرفون تا یک‌ماه دیگر مستقیماً به اندروید 8.1 آپدیت خواهد شد

اندروید 8 اوریو در حال همه‌گیر شدن در بین گوشی‌های با برند مختلف است و شرکت ریزر هم به نوبه خود در حال آماده‌سازی نسخه مورد نظر برای گوشی‌هایش است. با فارنت همراه باشید…

0

گوشی ریزرفون در اواخر سال 2017 با اندروید 7.1.1 نوقا عرضه شد و کاربران این گوشی از آن زمان تاکنون برای بروزرسانی بعدی اندروید گوشی هوشمند خود صبر کرده‌اند. ساعاتی پیش بود که مشخص شد، بروزرسانی به اندروید اوریو ریزرفون بسیار زودتر از آنچه انتظار می‌رفت، اتفاق خواهد افتاد. در واقع نسخه آزمایشی هم‌اکنون در دسترس قرار دارد و می‌توانید آن را دانلود کنید. لزومی به گفتن ندارد که این نسخه دارای باگ‌های متعددی است و اگر نمی‌توانید مشکلات فنی آن را تحمل کنید، بهتر است تا زمان عرضه نسخه نهایی منتظر بمانید. همچنین با نصب کردن نسه آزمایشی اوریو روی ریزرفون تمامی اطلاعات گوشی پاک خواهد شد و هیچ راه برگشتی هم وجود نخواهد داشت.

به همراه عرضه نسخه آزمایشی اندروید اوریو، شرکت ریزر اعلام کرد که نسخه نهایی در بازه زمانی 15 تا 30 ماه آوریل برای گوشی‌های هوشمند این شرکت انتشار می‌یابد. بنابراین در بدترین شرایط تنها یک ماه دیگر برای نصب کردن نسخه نهایی اوریو باید منتظر ماند. ریزر با پرش از اندروید 8.0 تمرکز خود را مستقیما روی اندروید 8.1 قرار داده است، درست مانند کاری که شرکت اسنشال در رابطه با گوشی‌های خود انجام داد. آیا با گوشی‌های شرکت ریزر آشنایی کافی دارید؟

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.