حالا می‌توانید اپلیکیشن GarageBand اپل را با صورت خود در آیفون 10 کنترل کنید!

شرکت اپل به تازگی به‌روزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن GarageBand منتشر کرده که قابلیت کنترل افکت با حالت صورت را برای دارندگان گوشی‌های آیفون 10 به ارمغان می‌آورد.

0

بر کسی پوشیده نیست که ارائه یک سخت افزار جدید بدون پشتیبانی نرم افزاری راه به جایی نمی‌برد. شرکت اپل نیز بر همین اساس برای آن‌که نشان دهد TrueDepth آیفون 10، چیزی فراتر از یک سنسور تشخیص چهره ساده است، در به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن GarageBand قابلیت تعبیه کرده که به کمک این قطعه می‌توان افکت‌های مدنظر را صرفاً با حالت چهره به موسیقی اضافه کرد!

کاربران با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند با ساده‌ترین فرایند ممکن، موسیقی‌های جالبی را تولید کنند. قابلیت جدید این اپلیکیشن باعث شده تا این محصول دیجیتالی بیش از اینکه یک ابزار حرفه‌ای برای تولید موسیقی باشد، بتواند یک ابزار سرگرم کننده برای ساخت آهنگ‌های جالب نیز باشد. در به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن GarageBand ساز و کاری تعبیه شده که از طریق سنسور  TrueDepth آیفون 10، حالات صورت فرد به افکت‌های از پیش تعریف شده ترجمه می‌شوند. این قابلیت می‌تواند نسخه جدید GarageBand را به یک MIDI Controller بدون دست تبدیل کند.

برای مثال می‌توان با خندیدن یا باز کردن دهان باعث نواخته شدن نوت های بالای پیانو شد. هرچند شاید در نگاه اول کار کردن با این سیستم کمی مشکل به نظر برسد، اما بدون شک باعث راحتی یادگیری ساخت قطعات موسیقی در قالب MIDI خواهد شد.

البته توجه داشته باشید که نوع حرکات صورت از پیش تعیین شده هستند و امکان سفارشی سازی آن‌ها وجود ندارد. در کنار قابلیت مذکور، نسخه جدید اپلیکیشن GarageBand دارای پکیج صوتی Toy Box می‌باشد که برای آموزش صدای انواع حیوانات، وسایل نقلیه و افکت‌های صوتی به 10 زبان مختلف مناسب است. در این نسخه همچنین یک افکت مدرن گیتار Stompbox وجود دارد که برای تنظیم آهنگ‌های سبک راک مناسب است.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.