لنوو گوشی‌های میان‌رده K5 و K5 Play را معرفی کرد

در صورتی که به دنبال گوشی‌های اقتصادی و کم‌قیمت بازار می‌گردید، بد نیست نگاهی هم به گوشی‌های چینی باکیفیت بیاندازید. در این بین لنوو چندین مدل بسیار مناسب برای عرضه دارد که می‌توان روی آن‌های حساب کرد. این شرکت حالا دو گزینه جدید K5 و K5 Play را نیز به کلکسیون خود اضافه کرده است.

1

شرکت لنوو اخیرا روی دور افتاده است و پس از معرفی گوشی اس 5 با هدف تسخیر بازار چین، اکنون از دو مدل میان‌رده دیگر رونمایی کرده است. گوشی‌های مقرون به صرفه K5 و K5 Play به تازگی روی سایت رسمی لنوو قرار گرفته‌اند. گوشی لنوو K5 دارای یک صفحه‌نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن 1440 در 720 از جنس LCD است و هسته مرکزی آن را یک چیپست مدیاتک MT6750 با فرکانس پردازشی 1.5 گیگاهرتز در کنار 3 گیگابایت حافظه رم تشکیل می‌دهد. حافظه ذخیره‌سازی این گوشی 32 گیگابایت است اما به لطف داشتن درگاه کارت حافظه، می‌توانید به این مقدار اضافه کنید.

طرفداران رابط کاربری ZUI می‌توانند خوشحال باشند چون گوشی لنوو K5 با رابط کاربری ZUI 3.1 Lite بر پایه اندروید 7 نوقا عرضه می‌شود. در پشت گوشی دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 قرار دارد در حالیکه دروبین سلفی آن 8 مگاپیکسل بوده و دارای دریچه دیافراگم F/2.0 است. ظرفیت باتری این مدل برابر با 3 هزار میلی‌آمپر است اما کار شارژ آن بر عهده یک پورت میکرو یواس‌بی خواهد بود. حسگر اثر انگشت روی بخش پشتی K5 قرار دارد و تمامی موارد مذکور روی بدنه‌ای با اندازه 153.8 در 72.7 میلی‌متر و ضخامت 7.8 میلی‌متر به وزن 160 گرم قرار می‌گیرد. رنگ‌بندی لنوو K5 شامل رنگ‌های خاکستری، مشکی و آبی می‌شود و در کشور چین کمتر از 20 روز دیگر با قیمت 115 یورو در دسترس قرار خواهد گرفت.

گوشی لنوو K5 Play مدل ارزان‌تر به حساب می‌آید و دارای همان صفحه‌نمایش 5.7 اینچی اما پردازنده اسنپ‌دراگون 430 است. در صورت تمایل به خرید آن می‌توانید از بین دو گزینه 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی یا 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی انتخاب کنید. البته نگران میزان حافظه ذخیره‌سازی نباشید چون می‌توانید از کارت حافظه هم استفاده کنید. در کمال تعجب مدل K5 Play در مقایسه با K5، از یک رابطه کاربری به‌روزتر تحت عنوان ZUI 3.7 براساس اندروید اوریو بهره می‌گیرد. دو دوربین 13 و 2 مگاپیکسلی روی پشت گوشی قرار دارد و در کنار آن‌ها فلش LED خودنمایی می‌کند. درگاه microUSB و اسکنر اثر انگشت هم در لنوو K5 Play حضور دارد. قیمت این مدل تنها 90 یورو است و در تاریخ 17 آوریل در کشور چین با رنگ‌بندی مشکی، آبی و طلایی روانه بازار خواهد شد.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سعیده می‌گوید

    اینو یادم رفت بگم که نوکیا درسته قبلا گوشی های با کیفیتی میزد ولی الان طبق مطالبی که خوندم دیگه محصولاتش اون کیفیت قبلی رو نداره. نمی دونم این عقب افتادگیش چقدر تاثیر داره ولی مقایسه ای که بین محصولاتش با محصولات ال جی مثلا می کنن خیلی فاصله داره از نظر کیفیت