هواوی گوشی اقتصادی Y7 پرایم 2018 را با دوربین دوگانه معرفی کرد

پس از موفقیت Y7 پرایم هواوی در سال گذشته، این شرکت حالا نسخه جدید این گوشی را با نام Y7 پرایم 2018 معرفی کرده که از طراحی و امکانات بهتری برخوردار است.

1

هواوی Y7 پرایم یکی از گوشی‌های اقتصادی خوش‌قیمت سال گذشته بود که حالا قرار است Y7 پرایم 2018 جای آن را بگیرد. Y7 پرایم 2018 از بدنه شیشه‌ای جذاب شبیه به آنر ۸ استفاده می‌کند و حالا به صفحه‌نمایش کشیده کم‌حاشیه و دوربین دوگانه مجهز شده است.

صفحه‌نمایش ۵.۹۹ اینچی این گوشی وضوح نه‌چندان عالی ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل داشته اما حداقل در آن خبری از بریدگی نیست. حسگر اثر انگشت در پشت گوشی و در میانه بدنه شیشه‌ای قرار گرفته و خبری هم از دکمه هوم فیزیکی نیست.

Y7 پرایم 2018 دارای دوربین دوگانه ۱۳+۲ مگاپیکسلی است که البته دوربین دوم آن مثل پی اسمارت تنها برای تشخیص عمق و تصاویر پرتره کاربرد دارد. دوربین سلفی هم حالا ۸ مگاپیکسلی است تا سلفی‌های دقیق‌تری ثبت کنید.

Y7 پرایم 2018 از تراشه اسنپ‌دراگون ۴۳۰ استفاده می‌کند که کمی عجیب است؛ چرا که سال گذشته Y7 پرایم به اسنپ‌دراگون ۴۳۵ مجهز شده بود. از سایر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. در این گوشی دو درگاه مجزا برای سیم‌کارت و یک درگاه مستقل برای کارت حافظه در نظر گرفته شده تا بتوانید از هر سه به‌صورت همزمان استفاده کنید.

Y7 پرایم جدید همچنین با اندروید ۸.۰ به همراه رابط کاربری EMUI 8.0 بهره می‌برد و باتری آن نیز ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد. ابعاد ۱۵۸.۳ در ۷۶.۷ در ۷.۸ میلی‌متر و وزن ۱۵۵ گرمی هم از دیگر مشخصات Y7 پرایم 2018 هستند.

این گوشی قرار است در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی به بازار عرضه شود اما قیمت دقیق آن هنوز مشخص نیست.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سعیده می‌گوید

    این گوشی انگشت کوچیکه کا 10 هم نمیشه. از نظر کیفیت نمایشگر و کیفیت سخت افزاری واقعا حرفی برای گفتن نداره