هواوی ایرفون‌های بی‌سیم FreeBuds را برای رقابت با AirPods اپل معرفی کرد

امروز هوآوی از یک گوشی هوشمند پرچم‌دار جدید یعنی P20 و در کنار آن ایرفون‌های وایرلس با ظاهری آشنا را رونمایی کرد. هوآوی آن‌ها را به نام FreeBuds معرفی می‌کند، اما به چشم یک فرد عادی شبیه به ایرپادهای اپل به نظر می‌رسند. البته می‌توانید این محصول هوآوی را در رنگ مشکی نیز خریداری کنید.

0

این محصول یکی از 3 وسیله جانبی صوتی هستند که هوآوی آن‌ها را در کنار پی 20 عرضه کرده است. دو محصول دیگر یکی نسخه‌ای بهبودیافته از Earphones 3 با قابلیت حذف نویز اکتیو و دیگری یک داک آمپلی‌فایر هدفون است که از یک مبدل دیجیتال به آنالوگ باکیفیت برای گرفتن بهترین صدای ممکن از گوشی هوشمند کاربر استفاده می‌کند.

FreeBuds قیمت 159 یورویی داشته و با شارژ کامل می‌تواند تا 10 ساعت به پخش موسیقی بپردازد. این میزان دو برابر دوام باتری ایرپادهای آیفون است که با یک‌بار شارژ تا 5 ساعت موسیقی پخش می‌کنند. درست مثل ایرپادهای آیفون، FreeBuds نیز با کیفی جهت حمل عرضه می‌شود که می‌توان از آن برای شارژ دوباره دستگاه استفاده کرد. (البته هوآوی در اینجا راه متفاوتی با اپل پیش‌گرفته است. به‌جای جهت‌گیری عمودی، جهت‌گیری افقی را انتخاب کرده که باعث می‌شود احساس کنید FreeBuds را در یک تابوت کوچک قرار می‌دهید.)

هوآوی گفته که داخل گوش قرار گرفتن FreeBuds، باعث می‌شود که نسبت به ایرپادهای اپل بهتر بتواند صدای اطراف را حذف کند؛ البته این قابلیت باید مورد تست هم قرار بگیرد. این ایرفون‌ها با P20 فوق‌العاده عمل خواهند کرد، چراکه در پی 20 نیز مانند بسیاری از پرچم‌داران امروزی دیگر اثری از جک هدفون به چشم نمی‌خورد. درهرصورت تا الآن، هنوز ایرپادهایی پیدا نشده‌اند که راحتی استفاده از آن‌ها بیشتر از ایرپادهای اپل باشد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.