کاسیو نسخه محدود ساعت هوشمند WSD-F20SC را با Wear OS رونمایی کرد

شرکت ژاپنی کاسیو به تازگی از ساعت بعدی خود یعنی نسخه محدود ساعت هوشمند WSD-F20SC رونمایی کرد. اسمارت واچ کاسیو WSD-F20SC مدل گران‌تری از نسخه استاندارد ساعت WSD-F20 است که یک سال پیش رسما معرفی شد. با فارنت همراه باشید…

0

رفی شد. برخلاف نسخه استاندارد، تعداد زیادی از نسخه محدود آن تولید نخواهد شد. بنا بر سخنان شرکت کاسیو، تنها 700 عدد از این نسخه در اوایل تابستان روانه بازار می‌شود. قیمت ساعت هوشمند WSD-F20SC هنوز مشخص نشده است اما به نظر می‌رسد قیمتی بسیار بیشتر از 500 دلار نسخه استاندارد داشته باشد.

این ساعت دارای یک صفحه‌نمایش لمسی 1.32 اینچی دو لایه از جنس کریستال یاقوت است و کلیدهای یون‌اندود روی لبه کناری آن به همراه بند فلزی محکم می‌تواند در هنگام پوشیدن حس بسیار خوبی به شما القا کند. همچنین قاب پشتی ساعت از جنس استیل ضدزنگ است.

ساعت هوشمند WSD-F20SC دارای گواهینامه معتبر MIL-STD-810G بود که خیال شما از بابت ضدآب بودن آن حتی تا عمق 50 متری را راحت می‌کند. از دیگر ویژگی‌های جانبی این ساعت می‌توان به دارا بودن بلوتوث، جی‌پی‌اس، گزینه‌های اتصال وای‌فای و البته اندروید ور 2.0 اشاره کرد. ساعت هوشمند کاسیو به صورت کامل از سیستم‌عامل اندروید و آی‌اواس پشتیبانی کرده و قابلیت اتصال به اندروید 4.3 به بالا و آی‌اواس 9.0 به بعد را دارد. آیا شما یکی از خریداران این ساعت هوشمند جدید کاسیو خواهید بود؟

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.