هواوی پی 20 نیز نسخه پورشه دیزاین خواهد داشت

هواوی در ساخت محصولات خود با برندهای معتبری نظیر لایکا که توسعه‌دهنده لنز دوربین است و تیم طراحی پورشه دیزاین که سرامد طراحی محصولات لوکس در بازار است همکاری می‌کند. آخرین نمونه این همکاری گوشی سری هواوی میت 10 است که حالا گفته می‌شود در پی 20 نیز تکرار خواهد شد.

0

شرکت هواوی طی یک توییت ما را به دیدن تکنولوژی و تجمل در تاریخ ۲۷ مارس (۷ فروردین ۹۷) دعوت می‌کند. ۲۷ مارس زمان معرفی خانواده پی ۲۰ هواوی نیز است و این یعنی که یک هواوی پی ۲۰ پورشه دیزاین و یا یک هواوی پی ۲۰ پرو پورشه دیزاین در راه است زیرا تنها گوشی‌های گران و با کیفیت لایق دریافت نشان لاکچری هستند و چقدر خوشحال می‌شویم اگر این محصول با حافظه ۵۱۲ گیگابایت معرفی شود.

همکاری هواوی با پورشه دیزاین را اولین بار در میت 9 و نسخه محدود آن شاهد بودیم و پس از آن نیز در میت 10 این همکاری تکرار شد. اما ظاهراً این اولین باری خواهد بود که یک گوشی سری پی هواوی با طراحی پورشه دیزاین وارد بازار خواهد شد. گفتنی است نسخه‌های پورشه دیزاین تفاوت چندانی از نظر طراحی ندارند و معمولاً تنها رنگ‌آمیزی گوشی با نسخه‌های معمولی تفاوت خواهد داشت. علاوه بر این انتظار داریم درون جعبه نیز لوازم جانبی بیشتر و بهتری قرار داشته باشد.

به هر حال برای روشن شدن ماجرا کافیست تا هفتم فروردین‌ماه و رونمایی رسمی خانواده پی 20 هواوی منتظر باشیم.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.