اچ‌تی‌سی U12 پلاس شاید تنها گوشی پرچم‌دار این شرکت در سال ۲۰۱۸ باشد

سال گذشته، شرکت اچ‌تی‌سی دو گوشی هوشمند رده بالا تحت عنوان U11 و U11 پلاس عرضه کرد اما هیچ‌کدام آنچنان که باید و شاید مورد توجه طرفداران قرار نگرفت و به همین دلیل شاید امسال استراتژی متفاوتی را از این شرکت تایوانی شاهد باشیم. با فارنت همراه شوید…

1

به گزارش یکی از منابع نزدیک به اچ‌تی‌سی، گوشی اچ‌تی‌سی U12 پلاس به احتمال زیاد تنها پرچم‌دار رده بالای این شرکت در سال 2018 باشد. بنابراین نباید همانند نسخه ساده U11 سال گذشته منتظر یک مدل ساده از U12 باشیم. در عوض، اچ‌تی‌سی در صدد برنامه‌ریزی برای عرضه یک مدل میان‌رده مناسب به نام U12 لایف، مانند U11 لایف سال 2017 است.

انتظار می‌رود که گوشی اچ‌تی‌سی U12 پلاس در اواسط بهار امسال و در بیشتر مناطق جهان از جمله ایالات متحده منتشر شود. منبع نزدیک به HTC، احتمال می‌دهد که قیمت این گوشی بسیار رقابتی باشد. قیمتی مشابه قیمت 700 دلاری گلکسی اس 9 و سخت‌افزاری در حد و اندازه‌های گلکسی اس 9 پلاس می‌تواند خریداران گوشی‌های هوشمند را به تفکری دوباره در مورد گوشی بعدی خود وا دارد. هر چند که در حال حاضر نمی‌توان با اطمینان در مورد هیچ‌کدام از این اطلاعات صحبت کرد.

اچ‌تی‌سی اگر می‌خواهد در رقابت تنگاتنگ این روزهای بازار گوشی باقی بماند، بهتر است به فکر لیست بلندبالایی از ویژگی‌ها و سخت‌افزار قدرتمند شامل یک صفحه‌نمایش 6 اینچی با رزولوشن QHD پلاس، یک پردازنده اسنپ‌دراگون 845، دوربین دوتایی روی جلو و پشت گوشی، 6 گیگابایت حافظه رم و تا سقف 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی باشد. آیا منتظر عرضه گوشی اچ‌تی‌سی U12 پلاس هستید؟

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سعیده می‌گوید

    دیگه فقط داره گوشی میزنه که زده باشه. این یعنی مرگ یک برند بزرگ و معتبر و با اصالت . حیف این برند. الان دیگه این برند جایگاهی نداره و برندهایی مثل ال جی جاشو میگیرن