پنج دلیل برای این‌که گوشی نوا 2 پلاس هواوی را بخریم

گوشی‌های با دوربین دوگانه حالا در معرض توجه کاربران هستند. اگر دوست دارید یک گوشی خوب با دوربین دوگانه و بودجه نه‌چندان بالا خریداری کنید نوا 2 پلاس بی‌شک ارزش خرید بالایی دارد؛ خصوصاً حالا و در جشنواره نوروزی هواوی.

0

با افزایش نرخ دلار و اجرای طرح رجیستری قیمت گوشی‌های هوشمند خصوصاً میان‌رده‌ها و پرچم‌داران افزایش قابل توجهی داشته است. اما اگر بودجه‌تان کمتر از ۱.۵ میلیون‌تومان است کماکان می‌توانید یک گوشی خوب با دوربین دوگانه خریداری کنید. در این مطلب به پنج ویژگی اصلی نوا 2 پلاس اشاره می‌کنیم که آن را خصوصاً در جشنواره نوروزی هواوی به انتخاب ارزشمندی تبدیل کرده است.

۱. طراحی جذاب و کیفیت ساخت بالا

نوا 2 پلاس

طراحی و ساخت نوا 2 پلاس بی‌شک یکی از نقاط قوت اصلی آن است. این گوشی با ضخامت ۶.۹ میلی‌متر و بدنه فلزی حس خوبی را به کاربر القا می‌کند. علاوه بر این خطوط آنتن استادانه در بدنه پنهان شده‌اند و محل قرارگیری حسگر اثر انگشت نیز بی‌نقص است. فیدبک خوب دکمه‌ها و بافت متفاوت دکمه پاور نیز به حس خوب در دست گرفتن این گوشی اضافه می‌کند.

۲. دوربین دوگانه واقعی!

دوربین نوا 2 پلاس

با این‌که بسیاری گوشی‌های ارزان‌تر هم با شعار دوربین دوگانه عرضه می‌شوند اما دوربین دوم در آن‌ها تنها نقش تشخیص عمق برای تصاویر پرتره را دارد. در نوا 2 پلاس اما علاوه بر دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی یک دوربین 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم دوبرابر قرار دارد. به این ترتیب علاوه بر ثبت تصاویر پرتره می‌توانید بدون افت کیفیت تا دوبرابر روی سوژه‌ها زوم کنید.

۳. دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی

در شرایطی که حتی برخی پرچم‌داران بازار نیز از دوربین‌های ۵ مگاپیکسلی سلفی استفاده می‌کنند هواوی نوا 2 پلاس را با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی وارد بازار کرده است. با این‌که می‌دانیم مگاپیکسل هیچ‌وقت ملاک خوبی برای قضاوت درمورد کیفیت تصاویر نیست اما در آزمایش‌های ما جزئیات ثبت شده توسط دوربین این گوشی در بخش سلفی بسیار خوب بوده و حتی می‌توانید روی تصاویر پرتره آن نیز حساب باز کنید.

۴. کیفیت بالای خروجی صدا

خروجی صدای نوا 2 پلاس

حالا که غول‌های فناوری درحال حذف جک هدفون از گوشی‌هایشان هستند کمتر شرکتی به فکر کیفیت خروجی صدای هدفون است. با این حال هواوی در نوا 2 پلاس یک چیپ مبدل صوتی (DAC) مجزا برای جک هدفون در نظر گرفته تا کیفیت صدای خروجی آن از رقبا بهتر باشد. با این‌که در این‌جا خبری از یک آمپلی‌فایر قدرتمند داخلی نیست اما اگر هدفون‌های آسان‌درایو دارید کیفیت صدای خروجی نسبت به اکثر هم‌رده‌ها بهتر است.

۵. دوام شارژ بالا و شارژ سریع باتری

باتری نوا 2 پلاس

باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپرساعتی درون نوا 2 پلاس در آزمون PCMark Work 2.0 چیزی حدود ۸ ساعت و ۱۰ دقیقه دوام آورد. به این ترتیب می‌توان گفت از نظر دوام شارژ این گوشی از بهترین میان‌رده هاست و می‌توانید بیش از یک روز را روی باتری آن حساب کنید.

علاوه بر این خوشبختانه نوا 2 پلاس از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند تا بتوانید این باتری بزرگ را در کمتر از ۲ ساعت از صفر تا صد درصد شارژ کنید. شارژر سریع همچنین درون جعبه وجود داشته تا از خرید آن بی‌نیاز باشید. درگاه مدرن USB-C نیز مسلماً یک مزیت در نوا 2 پلاس محسوب می‌شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.