سامسونگ مشکلات صفحه لمسی گلکسی اس 9 را بررسی می‌کند

بروز مشکلات ناخواسته در گوشی‌های جدید امری بعیدی محسوب می‌شود و شرکت سامسونگ نیز با توجه به همین موضوع اعلام کرده که مشکلات بروز لگ در تاچ گلکسی اس 9 را بررسی خواهد کرد.

1

اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش شاهد درز گزارش‌هایی در رابطه با مشکلات صفحه لمسی گلکسی اس 9 از سوی برخی کاربران بودیم. پیرامون همین موضوع امروز شرکت سامسونگ به طور رسمی به این گزارشات واکنش نشان داده و اعلام کرده که مشکل مذکور را پیگیری خواهد کرد.

هدف اصلی شرکت سامسونگ کسب رضایت مصرف کنندگان محصولات این شرکت می‌باشد. ما به طور رسمی گزارش‌های معدودی که در چند روز اخیر در رابطه با مشکلات صفحه لمسی گلکسی اس 9 منتشر شده است را پیگیری خواهیم کرد. تا به نتیجه رسیدن تحقیقات، افرادی که با مشکلات مشابهی مواجه شده‌اند می‌توانند با شماره تماس 800-1، مرکز پاسخگویی شرکت سامسونگ ارتباط برقرار کنند.

آن‌طور که به نظر می‌رسد، تعداد افرادی که در شبکه‌هایی مانند Redditو XDA مشکلات مشابهی را گزارش کرده‌اند رو به افزونی است و شرکت کره‌ای با اقدامی پیش دستانه سعی دارد تا از به راه افتادن موج بی اعتمادی نسبت به پرچم‌داران جدید خود جلوگیری کند.

هنوز هیچ توجیه منطقی برای این مشکل سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری وجود ندارد و تا به نتیجه رسیدن تحقیقات شرکت سازنده، دارندگان گلکسی اس 9 بایستی این مشکل را صرفاً تحمل کرده و یا نسبت به تعویض گوشی خود اقدام کنند.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سعیده می‌گوید

    بعد اینکه توی گلکسی اس 9 شکست خورد فهمید که باید به اعتراضات مردم رسیدگی کنه و مشکلاتی که بهش میگن رو برطرف کنه ولی گوشی باید از اول بدون مشکل باشه مثل وی 30 پلاس که به نظرم شاهکار پرچمدارهاست