موتورولا آپدیت اندروید 8 را برای موتو زد منتشر کرد

شرکت موتورولا چند ماهیست که در حال انجام تست‌های مختلف با اندروید 8 اوریو روی گوشی موتو زد است و به نظر می‌رسد که در نهایت به زودی شاهد عرضه نسخه اوریو روی این گوشی قدرتمند خواهیم بود. با فارنت همراه شوید…

4

ظاهراً موتورولا سرانجام آپدیت اندروید 8 موتو زد را عرضه کرده است. البته قرار نیست که تمامی دارندگان موتو زد حداقل به صورت همزمان به اندروید 8 که برای مدتی طولانی تحت آزمایشات مختلف موتورولا بوده است، دسترسی پیدا کنند. لنوو دیروز این خبر را اعلام کرد که تنها گوشی‌های موتو زد عرضه شده در کشور برزیل به این بروزرسانی دسترسی خواهند داشت. کاربران حاضر در ایالات متحده و اروپا باید قدری بیشتر برای بروزرسانی اندروید 8 گوشی موتو زد خود صبر کنند.

این بروزرسانی شامل پچ امنیتی ماه مارس بوده و با حجمی برابر با 1.4 گیگابایت منتشر خواهد شد اما این حجم نباید ما را شگفت‌زده کند چون قرار است گوشی شما را به نسخه‌ای جدیدتر از سیستم عامل اندروید بروزرسانی کند. با این حساب فعلا فقط می‌توانیم منتظر باشیم و ببینیم که چه وقت این آپدیت در سایر نواحی جهان هم ارائه می‌شود.

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. bonya می‌گوید

    با آپدیت جدید مشکل باتری موتور z حل میشه؟

  2. سینا می‌گوید

    سلام
    میشه لطف کنید بگید ما چه زمانی این آپدیت دریافت میکنیم
    ورژن گوشی من
    XT 1650_05
    هستش

    1. علی ارغوان می‌گوید

      مشخص نیست. باید صبر کنید

  3. سعیده می‌گوید

    یادش بخیر 10 سال پیش چقدر با این برند حال میکردم. وقتی میدیدم مدل هاشو حال میکردم. خدایی خیلی برند خوبی بود. الان فقط ال جی.