تازه‌سازی فید اینستاگرام به‌زودی به دستور کاربر انجام خواهد شد

اینستاگرام به تغییر دادن اپلیکیشن خود ادامه می‌دهد. این پلتفرم دکمه‌ای تحت عنوان «New Posts» را به اپلکیشن خود اضافه کرده که با لمس آن، محتوای صفحه به درخواست کاربر به‌روزرسانی می‌شود.

0

دیروز گفتیم که این پلتفرم به اشتراک‌گذاری عکس و ویدئو، به کاربرانش امکان اضافه کردن هشتگ و لینک دیگر پروفایل‌ها را به بخش بیوگرافی می‌دهد. امروز اینستاگرام دکمه‌ای تحت عنوان «New Posts» را برای کاربرانش نمایش می‌دهد. با لمس این دکمه، محتوای صفحه به درخواست کاربر به‌روزرسانی می‌شود و دیگر این کار به‌صورت خودکار انجام نخواهد شد. پس از به‌روزرسانی، کاربران به بالای فید خود منتقل می‌شوند. به گفته اینستاگرام، بسیاری از کاربران از شیوه نامطلوبی که در آن فید بدون هیچ هشداری آپدیت می‌شد، ناراضی بودند. حالا کنترل آپدیت شدن محتوای موجود در صفحه، در دستان خود کاربر است.

در تغییر دیگری، پست‌های تازه‌تر حتماً در بالای فید اینستاگرام نمایش داده می‌شوند. بنا به این اپلیکیشن زیرمجموعه فیس‌بوک، به‌این‌ترتیب فید کاربران همیشه تازه خواهد بود. پس کاربر دیگر پستی از دوستان نزدیکش را هم از دست نخواهد داد.

درنهایت باید انتظار تغییرات و قابلیت‌های بیشتری را در آینده داشته باشیم. اینستاگرام اعلام کرده که در طول ماه‌های آینده، از تغییرات و بهبودهای بیشتری رونمایی خواهد کرد.

طی چند ماه آینده جزئیات بیشتری از بهبودهایی که برایتان تدارک دیده‌ایم را منتشر خواهیم کرد. هدف ما ایجاد بهترین مکان برای به اشتراک‌گذاری و ارتباط با افراد و علاقه‌مند برای کاربر است.

-اینستاگرام

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.