برخی کاربران گلکسی اس 9 از مشکل صفحه لمسی شکایت دارند

با توجه به اندک تغییرات کهکشانی‌های اس 9 و اس 9 پلاس در مقایسه با اجدادشان انتظار داشتیم که با مشکلات زیادی مواجه نباشند حال آن‌که داستان چیز دیگری است و برخی کاربران از مشکل صفحه لمسی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس شکایت دارند.

0

در برخی کهکشانی‌های جدید سامسونگ مشکل صفحه لمسی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس توسط کاربران گزارش شده است. ظاهراً قسمت‌هایی از صفحه‌نمایش گاهی به کلی لمس انگشت را ثبت نمی‌کنند.

هنوز هیچ توجیه منطقی برای این مشکل سخت‌افزاری وجود ندارد. بعضی کاربران از وجود این نقاط موسوم به Dead Zone یا نقاط کور در بالا و بعضی دیگر در پایین صفحه نمایش شکایت کرده‌اند. گرچه اغلب گزارش‌ها به گلکسی اس 9 پلاس مربوط می‌شود اما اس 9 هم دو از آتش نیست. وجه مشترک این شکایت‌ها یک چیز است‌: عدم کارکردد صحیح که با وجود نقاط کور بر روی صفحه‌لمسی بیش از پیش آزار دهنده است.

معلوم نیست که این مشکل تمام گوشی‌های اس 9 و اس 9 پلاس است یا تنها برخی دستگاه‌ها مشکل دارند چرا که سامسونگ به رغم افزایش شمار شکایات هنوز هم ساکت مانده است. راه حل پیش فرض ارائه دستگاه جدید به کاربرانی است که این مشکل را دارند. اما متاسفانه افرادی که گوشی جایگزین دریافت کرده‌اند نیز مجددا از وجود همان مشکلات در دستگاه جدید خود شاکی بوده‌اند. عرضه‌‌ی گوشی همچنان ادامه دارد و باید دید طی هفته‌های آتی چه سناریوی تازه‌ای برپا شود.

منبع slashgear
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.